מסי: "לא ניקח חלק בשחיתות הזו. סבלנו מחוסר כבוד בכל הטורניר"

ליאו מסי
ליאו מסי | NELSON ALMEIDA / Contributor

קפטן הנבחרת שהחרים את טקס קבלת המדליה משוכנע: "סגרו איתי חשבון", ושלח עקיצה לברזיל לקראת הגמר: "אני מקווה שיתנו לפרו להתחרות מולם באופן שווה בגמר". המאמן סקאלוני שצפוי להמשיך: "לא מאמין ב-VAR"

(גודל טקסט)
נבחרת ארגנטינה אמנם ניצחה 1:2 את צ'ילה וסיימה במקום השלישי בקופה אמריקה, לאחר שערים נפלאים של סרחיו אגווארו ופאולו דיבאלה, אך זה לא מנחם אף אחד בנבחרת. להיפך, הרוחות סוערות אצל האלביסלסטה, לאחר הרחקתו השנייה בקריירה של הקפטן ליאו מסי, והראשונה מאז אוגוסט 2005. הקפטן, שמתח ביקורת קשה על השיפוט כבר לאחר ההפסד לברזיל, כעס מאוד, החרים את טקס קבלת המדליה וכמוהו עשה הבלם ניקולס אוטאמנדי, ובהמשך שוב הפנה אצבע מאשימה לעבר מארגני הטורניר.


השופט כתב בדו"ח המשחק שמסי התעמת עם שחקן יריב סמוך לדגל הקרן כשהכדור לא היה במשחק, נהג כלפיו בחוסר כבוד ואף באלימות. מסי אמר: "אנחנו לא צריכים לקחת חלק בשחיתות הזו. מסי כעס: "אנחנו לא צריכים לקחת חלק בשחיתות הזו. זה הרבה מעבר לכעס על כך שלא הייתי יכול לסיים את המשחק. סבלנו מחוסר כבוד לאורך כל הטורניר הזה. לא נתנו לנו לשחק בגמר. השופטים, השחיתות. אנשים לא יכלו ליהנות מכדורגל".


על ההרחקה: "מדל תמיד משחק בצורה כזו והולך על הגבול, האירוע היה צריך להסתיים בכרטיס צהוב לשנינו. מה שאמרתי בפעם הקודמת כנראה גרם לאנשים לסגור איתי חשבון, האשימו אותי על הדברים הנכונים שאמרתי. לכמה משחקים ירחיקו אותי? שיעשו מה שהם רוצים. מעבר לכך, אני עוזב את הטורניר הזה בשלווה, עם ראש גבוה".



שחקני ארגנטינה זועמים על האדום (EVARISTO SA / Contributor)


על המשך הדרך: " לנבחרת הזו יש עוד הרבה מה לתת. אני מקווה שיכבדו אותה. הפגנו הרבה אופי. זה לא קל להתחיל את הטורניר עם הפסד (קולומביה) ולאחר מכן עם תיקו (פרגוואי). היום כבשנו שערים מוקדמים וזה שינה את כל המשחק והקל עלינו אבל שיחקנו טוב גם נגד ברזיל. סקאלוני? הקבוצה מצאה רעיון ברור ושיטת משחק, הוא צריך להמשיך". לסיום הקפטן לא שכח לעקוץ את ברזיל לקראת הגמר: "אני מקווה שהשופטים לא ישפיעו ויתנו לפרו להתחרות בצורה הוגנת, אבל זה יהיה קשה".

גם המאמן ליונל סקאלוני המשיך בקו הביקורתי: "היום ה-VAR היה מוזר אפילו יותר מאשר במשחק נגד ברזיל.  אני לא מבין את הקריטריונים של המערכת הזו והשימוש בה בטורניר הזה, ובטח שאני לא מאמין בה. כבר היו מקרים רבים כאלה, זה היה צריך להסתיים בכרטיס צהוב, מה הפזיזות להרחיק את מסי? לאורוגוואי פסלו שער בגלל הבוהן של קבאני אבל אנחנו סבלנו הכי הרבה, קופחנו לאורך כל הדרך. השתמשו ב-VAR מתי שהם רצו, זו המציאות". בינתיים נראה שההתאחדות הארגנטינאית מרוצה מעבודתו של המאמן וסקאלוני ימשיך בנבחרת לפחות עד סוף השנה כשבדרך ישנם שישה משחקי ידידות. בחודש מרץ יחלו משחקי מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי