פרננדו סנטוס: "הופתענו מהסרבים אבל ניצחנו בצדק"

שחקני פורטוגל חוגגים
שחקני פורטוגל חוגגים | PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP/Getty Images

המאמן הודה: "חשבנו שהם ישחקו יותר התקפי, היה לנו קשה לייצר מצבים". בפורטוגל מרוצים: "האלופה חזרה", נכתב ב"רקורד" המקומי. ברנרדו סילבה שהצטיין: "כל השערים היו חשובים. רוצים לסיים במקום הראשון"

(גודל טקסט)
פורטוגל השיגה אתמול (שבת) את הניצחון הראשון שלה במוקדמות יורו 2020 כשגברה 2:4 על סרביה במשחק החוץ. הרבה לחץ השתחרר אצל אלופת אירופה שזכתה כזכור גם בליגת האומות. הנבחרת שיחקה בדיוק עם אותם 11 שניצחו את הולנד בחודש יוני, כך שז'ואאו פליקס המתין על הספסל. הקשר וויליאם קרבאליו כבש שער ראשון בנבחרת מזה שנתיים.


בשער של "רקורד" הכותרת הייתה: "האלופה חזרה", שם נכתב: "היעילות בהתקפה הסוותה את הטעויות בהגנה. הנבחרת סבלה אך ידעה לנצח את המשחק בצדק לאחר ששלטה בכולו". ב"א-בולה" נכתב: "ארבעה צעדים בדרך ליורו. לאחר ניצחון בבלגרד, הנבחרת חוזרת לעניינים ומשפרת את המיקום בטבלה". ב"מארקה" הספרדי נכתב כי הנבחרת התעשתה לאחר מחצית ראשונה בה נראתה כמו פורטוגל המשעממת ש מתקשה לייצר מצבים, וכי חניכיו של פרננדו סנטוס הפגינו כוח.


המאמן פרננדו סנטוס הודה: "סרביה הפתיעה אותי בסגנון שלה, חשבתי שהם יחפשו את הניצחון בכל מחיר, מהדקה הראשונה, אבל הם שיחקו בדיוק כמו בליסבון. היה לנו קשה לייצר מצבים אך שלטנו במשחק ואני מברך את השחקנים על הניצחון הזה. ניצחנו בצדק".



ברנרדו סילבה. המצטיין במשחק (PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP/Getty Images)




הקשר ברנרדו סילבה: "היינו זקוקים לכל השערים, לא רק לשער שלי. התחלנו טוב אבל לאחר מכן היו לנו קצת בעיות. עשינו טעויות אבל ידענו להגיב בכל רגע. הבנו שאין משחקים קלים, כל הנבחרות הקשו עלינו. אנחנו רוצים לסיים במקום הראשון בבית אבל קודם לכן עלינו לנצח בליטא, זה יהיה קשה". ברנרדו הציג סטטיסטיקה נהדרת כאשר כבש, בישל, נגע 80 פעמים בכדור, סיפק שתי מסירות מפתח ודייק ב-96% מהמסירות שלו.


כריסטיאנו רונאלדו שכבש את שערו ה-89 בנבחרת סיכם ברשתות החברתיות: "משחק נהדר שלנו, ניצחון חשוב של הנבחרת!". הרגע המדאיג הגיע מכיוונו של מגן ברצלונה נלסון סמדו שנפצע ונאלץ לצאת. ביום שלישי תארח פורטוגל את ליטא האחרונה בטבלה כשיש לה שני משחקים חסרים בהשוואה לאוקראינה מוליכת הבית (13 נקודות), שמובילה עליה ביתרון מבטיח.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grande jogo, importante vitória equipa!

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי