הרצוג לפני סלובניה: "הם יפעילו עלינו לחץ, אבל נעלה לקחת את הנקודות"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

לאחר עיכוב בנחיתה, המאמן והקפטן ערכו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הגורלי: "לא הופעתי מהניצחון שלהם על פולין", אמר האוסטרי. נאתכו: "ניצחון יהפוך את כל הבית"

(גודל טקסט)

לאחר התיקו 1:1 בטוטו טרנר נגד צפון מקדוניה, נבחרת ישראל נחתה היום בסלובניה לקראת משחק הגורלי שצפוי להכריע את עתיד הקמפיין וזהות המעפילות מבית ז' במוקדמות יורו 2020. לאחר עיכוב קל בנחיתה, מאמן הנבחרת אנדי הרצוג והקפטן ביברס נאתכו ערכו מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות שתיערך מחר (שני) ב-21:45 ולפני האימון המסכם לקראת המשחק.

הרצוג התייחס למפגש: "זו סיטואציה קצת יותר מסוכנת, אבל אנחנו יודעים שסלובניה תפעיל עלינו לחץ. בראש שלי יש שתי אפשרויות, מחר בבוקר אקבל החלטה. אנחנו צריכים להתרכז במשימה שלנו. לא הופתעתי יותר מדי מהניצחון שלהם על פולין, אבל קודם כל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ואז נחשוב הלאה. בכל מקרה, אי אפשר לשחק על תיקו ולבנות על הפסדים של נבחרות אחרות. נצטרך לשחק מצוין כדי להשיג שלוש נקודות ואנחנו מסוגלים לזה".

"אחרי שאיבדנו ארבע נקודות, אסור לנו להפסיד במשחק הזה", הוסיף המאמן, "אבל מצד שני זה משחק של 50:50 כמו כל משחק אחר בבית. בסופו של דבר התיקו האחרון היה בגלל מצב נייח, זה קורה בגלל דברים קטנים במשחק שאין לנו שליטה עליהם. השחקנים קיבלו הזדמנות נוספת להוכיח את עצמם. עלינו להתמודד עם הרבה לחץ מסלובניה, הם מגיעים עם הרבה ביטחון, אבל אנחנו נעלה כדי לקחת את הנקודות".

משחק גורלי לנבחרת. הרצוג ונאתכו במסע
משחק גורלי לנבחרת. הרצוג ונאתכו במסע"ת (אודי ציטיאט)

קפטן הנבחרת ביברס נאתכו דיבר על העייפות המצטברת אצל חברי הנבחרת: "במשך שמונה השנים ששיחקתי ברוסיה, היו הרבה פעמים שהגענו מהטיסה ישר לאימון. זו גם לא טיסה כזאת ארוכה, ככה שזה לא תירוץ. עייפות? בארבעה ימים אתה בעיקר מנסה להכין את עצמך למשחק הבא".

על המשחק: "זה משחק אחר לגמרי, אנחנו צריכים להתכונן אחרת. פולין היא הנבחרת החזקה בבית וסלובניה ניצחה אותה, זו נבחרת מצוינת. נתכונן טקטית כמו שצריך ונלמד אותם, אבל נכין בעיקר את הגוף. נבוא במטרה לנצח ועם הרבה תקווה ואמונה שזה אפשרי, ניצחון יהפוך את כל הבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי