משחק סוריאליסטי: 0:0 בדרבי בין צפון קוריאה לדרום קוריאה

צפון קוריאה נגד דרום קוריאה
צפון קוריאה נגד דרום קוריאה | ההתאחדות הדרום קוריאנית

ללא קהל, בלי שידור לטלוויזיה, אף כלי תקשורת זר לא נכח וכנראה שגם כדורגל לא ממש היה. המשחק ההיסטורי בין השכנות האסיאתיות הסתיים בתיקו מאופס, הנבחרות נותרו בראשות בית ח'. 0:0 גם בין פלסטין לערב הסעודית

(גודל טקסט)

נבחרות צפון קוריאה ודרום קוריאה נפרדו היום (שלישי) ב-0:0, אחרי משחק מוקדמות היסטורי וסוריאליסטי באותה מידה. השכנות האסיאתיות שיחקו באצטדיון ריק ומנותק לחלוטין מהעולם שבחוץ. המפגש בין נציגות שתי המדינות, אשר טכנית עדיין במצב של מלחמה, נערך ללא שידור חי לטלוויזיה, מבלי קהל ביציעים וכשאף כלי תקשורת זר לא נכח באצטדיון בפיונגיאנג.

אוהדי הנבחרת הדרומית, שלא הורשו לנסוע למשחק, ייאלצו לחכות ימים שלמים כדי לצפות במשחק: "צפון קוריאה הבטיחה להעביר קלטת DVD עם צילום מלא של המשחק לפני שהמשלחת שלנו תצא לדרכה חזרה", זו ההודעה הרשמית שנמסרה מטעם 'משרד האיחוד' הדרום קוריאני, גוף ממשלתי אשר עוסק בעניינים הקשורים לשכנה מצפון.

הדרך היחידה לעקוב אחר ההתפתחויות במשחק הייתה בעדכוני טקסט באתרים של פיפ"א וההתאחדות האסיאתית. בין הצופים הבודדים באצטדיון היה נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו, שאמר עם נחיתתו בשדה התעופה, שם הוענקה לו מיד סיכת דש עם דגל המדינה: "תענוג גדול להיות כאן".

משחק סוריאליסטי לעיני אצטדיון ריק בפיונגיאנג (באדיבות KFA)
משחק סוריאליסטי לעיני אצטדיון ריק בפיונגיאנג (באדיבות KFA)

המשלחת הדרום קוריאנית הגיעה אתמול לפיונגיאנג, כאשר כל חבריה – שחקנים, מאמנים, צוות רפואי ואנשי לוגיסטיקה – נאלצו להפקיד את הטלפונים הניידים שלהם בשגרירות דרום קוריאה בבייג'ינג, כך שהם היו מנותקים.

על המגרש, העיניים היו נשואות לעבר יונג-מין סון, שחקנה של טוטנהאם והכוכב הגדול של הדרומיים, ולעברו של האן קואנג סונג, שהצטרף לאחרונה לקבוצת המילואים של יובנטוס ולובש את החולצה מס' 7 של הצפוניים. גם שני הכוכבים לא הצליחו לעזור לנבחרות שלהם לשבור את השוויון ובסופו של דבר, חלוקת הנקודות השאירה את שתי הקבוצות בראשות בית ח' במוקדמות המונדיאל האסיאתיות, כאשר כל אחת עם 7 נקודות אחרי שלושה משחקים.

פלסטין – ערב הסעודית 0:0
בבית ד', נבחרת פלסטין אירחה את ערב הסעודית באצטדיון בכפר א-ראם, צפונית לירושלים. גם במשחק זה אף קבוצה לא הצליחה למצוא את הרשת. חלוקת הנקודות הותירה את האורחים במקום השני, אחד מעל היריבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי