יונג-מין סון: "במזל חזרנו ללא פצועים מצפון קוריאה"

דרום קוריאה
דרום קוריאה | Korea Football Association via Getty Images

חלוצה של טוטנהאם ודרום קוריאה העביר ביקורת חריפה על המשחק של הצפון קוריאנים, לאחר החזרה למדינתו. סגן נשיא ההתאחדות לכדורגל צ'וי יונג-איל הוסיף: "הם השתמשו במרפקים, זה היה כמו מלחמה"

(גודל טקסט)
ביום שלישי האחרון נערך מפגש היסטורי בין צפון קוריאה לדרום קוריאה, שהסתיים ללא שערים ונערך ללא קהל וללא שידור טלוויזיוני, על פי הדרישות של הצפון קוריאנים. המשחק עבר בצורה חלקה אך הרוחות לא נרגעו. היום (חמישי), נבחרת דרום קוריאה חזרה למדינתה עם בטן מלאה על המארחת. חלוץ טוטנהאם יונג מין סון וסגן נשיא ההתאחדות העבירו ביקורת על המשחק האגרסיבי של צפון קוריאה.


"זה היה כמו מלחמה" אמר צ'וי יונג-איל בפתח דבריו והמשיך: "הם השתמשו במרפקים ופגעו בשחקנים שלנו בכל הגוף, מהידיים עד הברכיים. זה היה ממש קשה. הם אפילו לא יצרו איתי קשר עין כשדיברתי איתם". סגן נשיא ההתאחדות אף טען כי ההתאחדות תדון האם להגיש תלונה בפני פיפ"א או ההתאחדות לכדורגל האסיאתית על הטיפול בנבחרת צפון קוריאה במהלך המשחק.


יונג מין סון הצטרף לביקורת ואמר: "היה משחק מאוד קשה, יש לנו מזל גדול שחזרנו ללא פצועים". בתמונה ששותפה בטוויטר על ידי שגריר שבדיה בצפון קוריאה, ניתן לראות עימות קשה בין שחקני הקבוצות, כשחלוצה של טוטנהאם מנסה להפריד בין הצדדים. השגריר היה מבין האנשים היחידים שהורשו להיכנס למשחק יחד עם נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו. 


כזכור, המפגש בין השתיים על אדמת צפון קוריאה היה הראשון מזה 30 שנה. המשחק כאמור לא הועבר בשידור ישיר והצפון קוריאנים העבירו הקלטה של המשחק ליריבתם, אך גוף השידור הדרום קוריאני ביטל את התכנון לשדרו היום בשל איכות הצילום הירודה. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי