מורנו: "לא יודע למה לואיס אנריקה לא רצה שאשאר בנבחרת"

רוברט מורנו
רוברט מורנו | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

יממה לאחר דבריו הקשים של מאמן נבחרת ספרד, עוזרו לשעבר התייחס לסוגיה במסע"ת: "הותקפתי והואשמתי במשהו שלא עשיתי, אני הראשון ששמח בחזרתו. אם לא הייתי ממשיך אותו, הוא לא היה חוזר לנבחרת"

(גודל טקסט)
סאגת מאמני נבחרת ספרד מסרבת להיפסק. יממה לאחר שלואיס אנריקה תקף את עוזרו לשעבר רוברט מורנו על כך שהוא לא נאמן ואף הוסיף כי הוא לא רוצה אנשים כאלה בצוות המקצועי. הערב (חמישי) מורנו ענה לדבריו של המאמן הספרדי במסיבת עיתונאים נוספת.


"זה רגע מאוד לא נעים עבורי, זה לא מה שרציתי", פתח מורנו את דבריו והוסיף: "אתמול הותקפתי באופן אישי והואשמתי במשהו שלא עשיתי. לפני תשע שנים התחלתי לעבוד עם לואיס אנריקה, ואפילו נותרתי ללא עבודה למשך שנה לאחר שפוטר מרומא כי חיכה לתפקיד הבא שלו".


"לאחר שלואיס אנריקה עזב את נבחרת ספרד, נשיא ההתאחדות הפגיש אותי עם הנבחרת כדי לומר לי שאני מעכשיו המאמן הראשי, לא הייתי עושה ללא אישורו. לואיס אנריקה אמר לי שעשתי עבודה טובה. רק דרך התקשורת שמעתי שהוא רוצה לחזור. רציתי להראות להתאחדות שאני נאמן וביקשתי להישאר, אך הוא לא הסכים שאמשיך. אני לא יודע מה הוא לא רצה שאשאר איתו, זה לא היה ברור לי. אני הראשון ששמח בחזרתו, אם לא הייתי מחליף אותו היה מגיע מאמן אחר והוא לא היה יכול לחזור, אבל עכשיו אני ממשיך בקריירת האימון שלי".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי