בועט במוסכמות: צורת החגיגה הייחודית של בלם נבחרת ארגנטינה

play
כריסטיאן רומרו שחקן נבחרת ארגנטינה בועט בחברו אנסו פרננדס | רויטרס
מסי רקד, גם דיבאלה לא הפסיק לקפוץ: החגיגות מחדר ההלבשה של ארגנטינה 01:00

קוטי רומרו בירך את אנסו פרננדס על שער הבכורה עם בעיטה בישבן, בעט באמיליאנו מרטינס אחרי ההצלה בשמינית הגמר ומראה אהבה בדרכים דומות גם ליונג מין סון בטוטנהאם. עכשיו הוא ויראלי

(גודל טקסט)

כריסטיאן רומרו התחיל את מונדיאל 2022 בצורה מקרטעת, עם הופעה רעה בהפסד הסנסציוני של נבחרת ארגנטינה לערב הסעודית בפתיחת שלב הבתים, אבל מאז חזר לעצמו, היה שותף לשלושת הניצחונות הרצופים של האלביסלסטה והפך ויראלי בעקבות הדרך הייחודית שבה בחר לחגוג שערים והצלות.

זה התחיל במחזור השני מול מקסיקו. רומרו קם מהספסל בדקה ה-69, חמש דקות אחרי שער היתרון של ליאונל מסי, ובדקה ה-87 רץ לחגוג עם אנסו פרננדס שכבש לראשונה בנבחרת וקבע 0:2. בזמן שכולם מחבקים את הקשר, החבר קוטי הראה אהבה בדרך שלו: עם בעיטה בישבנו של פרננדס.

צופים עם עיניים חדות זיהו מהיציע את הפגנת החיבה הזו חוזרת על עצמה גם בתוספת הזמן מול אוסטרליה בשמינית הגמר במוצ"ש. אמיליאנו מרטינס רשם הצלה גדולה ומנע הארכה, ואחרי שקיבל נשיקות מניקולאס אוטאמנדי ופרננדס בעודו אוחז בכדור על הדשא, השוער ראה את רומרו מגיע ומודה לו עם בעיטה רכה.

מי שעוד לא קיבל בעיטה מרומרו בטורניר הזה (או לפחות לא כזו שנקלטה במצלמות) הוא הקפטן מסי, שלאחר ה-1:2 בשמינית הגמר החמיא לו: "למי הייתי נותן את פרס איש המשחק? קשה לציין שחקן אחד, אבל אם הייתי צריך אז קוטי רומרו. הוא בולט ומנוסה במגרש".

אוהדי טוטנהאם הצטרפו גם הם לטרנד והראו איך גם בקשר הקרוב עם יונג מין סון, חברו הטוב בקבוצה, הבלם הארגנטינאי בן ה-24 מפגין אהבה בצורה קצת אגרסיבית. הוא נוהג למשוך בשיער ולחבוט בדרום קוריאני, שגם למד להחזיר.

מי יזכה לקבל את האהבה הזו ברבע הגמר?