זאמר המועמד המוביל להחליף את בירהוף, קלופ יחליף את פליק?

play
מאמן ליברפול יורגן קלופ | רויטרס
קרנבל אמיתי: צפו בחגיגות של אוהדי נבחרת ברזיל בריו 01:38

שחקן העבר שכבר עבד כמנהל טכני בנבחרת גרמניה בעבר צפוי לקבל את הג'וב ומחזיק במערכת יחסים רעועה עם אקס באיירן. מאמן ליברפול נחשב לאופציה הראשונה לתפוס את מקומו

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה נערכת לבנייה מחדש. לאחר הכישלון הגדול במונדיאל האחרון, במהלכו הודחה כבר בשלב הבתים, הודיע אמש (שני) המנהל המקצועי ב-18 השנים האחרונות אוליבר בירהוף על התפטרותו, ולא מן הנמנע כי שינוי מקצועי יתבצע גם על הקווים.

לפי דיווחים בגרמניה, המועמד המוביל להיכנס לנעליו של בירהוף הוא שחקן עבר אגדי אחר – מתיאס זאמר, שזכה עם הנבחרת ביורו 1996 וכבר שימש כמנהל הטכני מ-2006 עד 2012, אז עבר לשמש בתפקיד דומה בבאיירן מינכן.

אם אכן ימונה, אחד הצעדים הראשונים של זאמר עשוי להיות פיטוריו של פליק, איתו יש לו מערכת יחסים רעה. מתברר כי המאמן לא אהב את ההתערבות של זאמר ואנשי ההתאחדות כששימש בעבר כעוזרו של יואכים לב, והוא עשוי להתפטר בעצמו אם זאמר יקבל את הג'וב.

במקרה כזה, שני המועדים המובילים של ההתאחדות הגרמנית לתפקיד יהיו יורגן קלופ ותומאס טוכל. מאמן ליברפול נחשב לאופציה הראשונה, אך אם יסרב, תתבצע פנייה למאמן צ'לסי לשעבר.

לוח שידורי מונדיאל 2022 – היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

שחקן העבר הגרמני מתיאס זאמר
הפייבוריט. זאמר | GettyImages, Matthias Hangst

"אחרי 18 שנה בתפקידים שונים בהתאחדות הגרמנית, התפטרתי מתפקידי בנבחרת ובאקדמיה", אמר אמש בירהוף. "זה נעשה בסיכום עם נשיא ההתאחדות ואני כעת יוצא לדרך חדשה. זה היה אינטנסיבי, מרגש ולמדתי המון. היו לנו הצלחות כבירות, התמודדנו עם משברים והעבודה שלי הייתה לדאוג לעבודה משותפת ואני רוצה להודות לכל מי שתמך בי ועזר לי. אני גאה במה שהשגנו ביחד וזו הייתה פריבילגיה עבורי להיות חלק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי