סאות'גייט: "נפלנו על הדברים הקטנים, אנחנו בטופ של כדורגל הנבחרות"

play
גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה | רויטרס
אוהדים של נבחרת מרוקו חוגגים בבריסל 00:21

מאמן אנגליה התיישב לסכם את קמפיין נבחרתו, לא סיפק רמז לגבי עתידו, אך שיתף: "הסגל הזה מרגש מאוד, חבל שלא יכולנו להמשיך עד הסוף ולזכות בטורניר"

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה סיימה אתמול (שבת) את דרכה במונדיאל 2022 אחרי הפסד 2:1 לצרפת והדחה בשלב רבע הגמר. האנגלים, שרשמו טורניר נהדר עם יכולת גבוהה של כדורגל, ראו החמצת פנדל של הארי קיין בדרך להפסד הכואב, על אף הגעתו ל-53 שערים ושוויון עם וויין רוני במלכות השערים בנבחרת בכל הזמנים. עם שריקת הסיום, ניסו להבין בממלכה את עתידו של גארת' סאות'גייט כאיש על הקווים בנבחרת שלושת האריות, וכעת, הוא סיפק ראיון לעמוד הרשמי של ההתאחדות האנגלית אחרי חזרתם לממלכה הבריטית וסיכם את הטורניר ללא התייחסות לחוזה שלו מול הגורמים בהתאחדות.

"היינו קרובים מאוד לעלות לחצי הגמר", אמר המאמן האנגלי. "שמחתי מאוד על ההופעה שלנו אתמול מול צרפת. האכזבה היא בעיקר כי הרגשנו שיכולנו לעשות את זה ולהמשיך עד הסוף. על אף תחושת ההחמצה, יש לי מעט מאוד דברים שאני מתחרט עליהם בטורניר הזה. זאת הייתה רכבת הרים של ממש".

מרכוס רשפורד, שחקן נבחרת אנגליה לצד גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה
גאה בשחקנים שלו. סאות'גייט ורשפורד | רויטרס

סאות'גייט הוסיף: "השחקנים יודעים שהם שיחקו נהדר. בספורט, ההבדל בין הפסד לניצחון הוא כל כך קטן, אבל כשאתה מאמן נבחרת ועובד איתה, אתה צריך לקחת את ההבדל הקטן לצד של הניצחון. ללא ספק, לפני כמה שנים, יכולנו להיות בהלם ממשחק כזה ולהיבהל מהפיגור. עברנו את התקופה הזאת והצלחנו לשלוט גם במחצית השנייה. הקהל שלנו היה נפלא, הם סייעו לנו הרבה לאורך כל הטורניר וגם הקהל שנמצא בבית, ואנחנו מעריכים את זה".

המאמן החמיא לסגל שלו ושיבח את היכולת של השחקנים הצעירים: "יש לנו נבחרת עם סגל שחקנים צעיר מאוד בשילוב של שחקנים מנוסים מאוד. השילוב של שני הדברים האלה יכול לקחת את הנבחרת הזאת להרבה זמן קדימה. נפלנו על הדברים הקטנים, וזה מסתכל, אבל אני חייב לקבל את זה".

גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה
לא סיפק הצהרה על עתידו. סאות'גייט | רויטרס

על העתיד של הנבחרת: "אנחנו נמצאים בטופ של כדורגל הנבחרות כיום באירופה ובעולם כולו. המקום שלנו עם הסגל הזה זה דבר מרגש מאוד עבור אנגליה. אלו זמנים קשים עבור כולנו, אנחנו מודעים לכך. אני חושב שהשחקנים ייצגו את המדינה שלנו בכבוד ובצורה הראויה לכך. מקווים שלפחות הקהל נהנה מהמסע שלנו בקטאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי