סיבה לדאגה? טשואמני ואופמקאנו לא השתתפו באימון של צרפת

play
שחקן נבחרת צרפת, אורליאן טשואמני | GettyImages, Julian Finney
אוהדי נבחרת מרוקו מתפרעים בליל, צרפת 00:43

כובש השער הראשון מול אנגליה עבר טיפולים והבלם סובל מכאבי גרון, אבל בצרפת מאמינים שיהיו כשירים לחצי הגמר מול מרוקו ברביעי. קונדה: "חלום לכבוש כמו תוראם או פבאר"

(גודל טקסט)

יומיים לפני חצי גמר מונדיאל 2022 בו תפגוש נבחרת צרפת את מרוקו המפתיעה, ואלופת העולם שוב לא יכלה להתאמן בסגל מלא. מאימון הנבחרת אחר הצהריים (שני) נעדרו דאיו אופמקאנו ואורליאן טשואמני, שניים שפתחו בהרכב ב-1:2 על אנגליה ברבע הגמר ומיועדים להמשיך ב-11 של דידייה דשאן.

טשואמני ספג מכה בשוק במשחק מול אנגליה שבו כבש את השער הראשון, ועבר טיפולים אתמול והיום. חברו הבלם, שתפס את העמדה שהתפנתה לצד רפאל וראן במרכז ההגנה, סובל מכאבי גרון שמנעו ממנו להתאמן, אבל לפחות על פי הדיווח של "ל'אקיפ", שניהם אמורים להיות כשירים למשחק.

כזכור, צרפת הגיעה לטורניר בקטאר ללא שניים מהעוגנים שלה: אנגולו קאנטה ופול פוגבה הפצועים. מהסגל נגרעו בגלל פציעות גם מייק מניאן, פרסנל קימפמבה וכריסטופר אנקונקו, ואז נחתה מכה נוספת בדמות פציעה חדשה של קארים בנזמה, אחרי שהתאושש מזו בריאל מדריד. במשחק הראשון מול אוסטרליה איבדה אלופת העולם גם את המגן לוקאס הרננדז שקרע את הרצועה הצולבת ואחיו תאו תפס את מקומו בהרכב.

כוחות מתוגברים ברחובות פריז: המשטרה בצרפת נערכת ל"דרבי" מול מרוקו
אלופת העולם מול אלופת העולם בפספוסים: כך צרפת גברה על אנגליה
אמבפה צהל אחרי הפנדל, בצרפת חגגו: "קיין, אנחנו אוהבים אותך"
דה בראונה, ואלוורדה ועוד: נבחרת המאכזבים של מונדיאל 2022

רנדל קולו מואני (מימין), רפאל וראן, ז'ול קונדה, קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן באימון נבחרת צרפת
אווירה מחויכת באימון של צרפת, למרות שני החיסורים | רויטרס

ז'ול קונדה התייחס במסיבת העיתונאים לשרשרת הזהב איתה עלה למשחק מול פולין, אירוע עליו ספג ביקורת גם ממאמנו דשאן. "הבנתי את זה מאוחר מדי, פשוט לא שמתי לב, זה הכול", אמר שחקן ההגנה של ברצלונה.

כאשר הזכירו לו את הצמד של ליליאן תוראם בחצי הגמר ב-1998 מעמדת המגן הימני ואת השער של בנז'מן פבאר מול ארגנטינה בשמינית הגמר לפני ארבע שנים, השיב קונדה שמשחק כמגן ימני במונדיאל הזה: "אני מקווה לעשות את זה גם ביום רביעי. אני מתרכז במה שאני צריך לעשות, אבל מי לא יחלום לעשות תוראם או פבאר?".

קונדה גם החמיא לשוער מרוקו יאסין בונו, איתו שיתף פעולה בסביליה: "הוא השוער השלם. טוב מאוד על הקו, עם הכדור וכמובן בפנדלים. מרוקו ראויה להיות בחצי הגמר".