גארת' סאות'גייט יישאר מאמן נבחרת אנגליה עד 2024

play
מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט | GettyImages, Clive Mason
אוהדי נבחרת צרפת חוגגים בפריז 02:14

המאמן ימשיך בתפקידו עד תום חוזהו בסיומו של היורו הבא, זאת לאחר ששקל להתפטר. ישלים שמונה שנים כמאמן הנבחרת: "תודה על התמיכה"

(גודל טקסט)

הערב (ראשון) יערך גמר המונדיאל בין נבחרת ארגנטינה לנבחרת צרפת, אבל קודם לכן, יש מי שיודע בוודאות שימשיך לאמן אחרי גל הפיטורים וההתפטרויות בעקבות אליפות העולם בקטאר וזה גארת' סאות'גייט.

אחרי ההפסד ברבע הגמר לצרפת באנגליה דווח שהמאמן האנגלי החליט להתפטר מאימון נבחרת שלושת האריות, אבל היום ההתאחדות האנגלית מאשרת: סאות'גייט יישאר בתפקידו עד תום חוזהו ב-2024 – שנת היורו הבא שיערך בגרמניה.

אחרי ההפסד לנבחרת צרפת ברבע גמר המונדיאל, סאות'גייט לקח את הזמן להחליט על עתידו בנבחרת ולא סיפק תשובות להתאחדות האנגלית שרצתה מאוד שהוא ימשיך בתפקיד. עם זאת המאמן החליט להמשיך על הקווים של אנגליה לשמחת ההתאחדות האנגלית.

"אנחנו מאושרים לאשר שסאות'גייט ימשיך כמאמן הנבחרת", הודיע מנכ"ל ההתאחדות מארק בלינגהאם, "הוא ידריך את הנבחרת בדרך ליורו 2024. גארת' וסטיב הולנד תמיד קיבלו מאיתנו את מלוא התמיכה, והתוכניות שלנו ליורו מתחילות עכשיו". החשבון הרשמי של הנבחרת צייץ: "תודה לכם על התמיכה הנפלאה, נתראה במרץ בתחילת קמפיין מוקדמות היורו".

הארגנטינאים מכינים "דבר שלא נראה מעולם", אבל רבים תקועים ללא כרטיס
בנזמה סירב להצטרף למטוס הנשיאותי של הנשיא מקרון לגמר המונדיאל
פול גז: על חשיבותו של רודריגו דה פול, המנוע של נבחרת ארגנטינה

גארת' סאות'גייט, מאמן נבחרת אנגליה
יצליח להביא גביע עד סוף החוזה? סאות'גייט | רויטרס

סאות'גייט מונה למאמן נבחרת אנגליה בספטמבר 2016 והוביל את נבחרתו לחצי גמר מונדיאל 2018 וגמר היורו לפני כשנה וחצי, בו נבחרת שלושת האריות הפסידה בדו קרב פנדלים לאיטליה.