לא רוצה לגנוב את אור הזרקורים: זידאן סירב להגיע לגמר המונדיאל

play
זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד | רויטרס
אוהדי נבחרת צרפת חוגגים בפריז 02:14

אגדת הטריקולור והמועמד הבכיר להחליף את דשאן על הקווים לאחר הטורניר בקטאר הצהיר שיצפה במשחק מביתו לאחר שהוזמן על ידי ההתאחדות הצרפתית. הסיבה לכך - רוצה שתשומת הלב תהיה על נבחרת צרפת

(גודל טקסט)

הערב (17:00) ייפגשו נבחרות צרפת וארגנטינה לגמר מונדיאל 2022, כאשר ביציע צפויים להיות שחקני עבר ואגדות כדורגל מכל הזמנים של שתי המדינות. אחד משחקני העבר ואגדת נבחרת צרפת, זינדין זידאן, הוזמן על ידי ההתאחדות הצרפתית למשחק הגמר, אך זכו לסירוב מצד האגדה הצרפתית שפרש במדיה ב-2006.

זידאן, אשר זכה בטורניר ב-1998 יחד עם מאמן הנבחרת בהווה, דידייה דשאן, החליט שלא להגיע לקטאר לצפות במשחק הגמר מפני שאינו רוצה למשוך את אור הזרקורים מדשאן ונבחרתו ביום שיכול להיות הפעם השנייה ברציפות בה הם זוכים באליפות העולם ושלישית בסך הכל.

כזכור, שחקן נבחרת צרפת לשעבר הוא המועמד הבכיר להחליף את דשאן בתפקידו על הקווים של הנבחרת לאחר המונדיאל, עם סיום חוזהו בסוף דצמבר. לפי דיווח בספרד מלפני כחודש, זידאן כבר סיכם על מינויו כמאמן נבחרת צרפת, ללא קשר כיצד הטורניר בקטאר יסתיים.

זינדין זידאן ריאל מדריד
זינדין זידאן | רויטרס

זידאן, שזכה כשחקן יחד עם דשאן שהיה הקפטן גם במונדיאל 1998 וגם ביורו 2000, הצהיר בעבר על רצונו לאמן את הטריקולור, זאת לאחר שדחה הצעות ממועדונים שונים כמו מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס ופריז סן ז'רמן מאז עזב את ריאל מדריד לפני כשנה וחצי. דשאן, שעל פי דיווחים יעזוב את תפקידו, מונה למאמנה של נבחרת צרפת ביולי 2012, הגיע לגמר היורו הביתי ב-2016 שם הפסיד בהארכה לפורטוגל, אך ב-2018 זכה במונדיאל ברוסיה וב-2021 בליגת האומות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי