אחותו של רונאלדו: "המונדיאל הגרוע אי פעם. אמבפה מדהים"

play מסי עם גביע העולם
מסי עם גביע העולם | Quality Sport Images / Contributor
גמר מונדיאל 2022: אוהדי נבחרת ארגנטינה חוגגים בבואנוס איירס 00:36

קטיה אביירו סיכמה את הטורניר בקטאר ו"שכחה" רק מישהו אחד: "טורניר גרוע, גמר מדהים, ברכות לארגנטינה. אמבפה בלתי ייאמן"

(גודל טקסט)

החגיגה הגדולה של ליאונל מסי ונבחרת ארגנטינה לא יכולה לעבור בלי איזשהי התייחסות לכריסטיאנו רונאלדו. הרי עד לפני כמה חודשים היריבות בין הארגנטינאי לפורטוגלי הזינה את הכדורגל העולמי והוויכוח מי יותר טוב (או יותר גדול) החזיק מעמד שנים ארוכות.

אז מה היה לרונאלדו להגיד? כלום. CR7 לא פרסם פוסט ברשתות החברתיות מאז ה-11 בדצמבר. בניגוד למרבית שחקני נבחרת פורטוגל, הוא לא העלה פוסט פרידה מהמאמן פרננדו סנטוס אחרי שזה פוטר מתפקידו והדממה נשמרה גם אחרי הזכייה של ארגנטינה במונדיאל.

אבל במשפחת רונאלדו לא כולם שתקו. אחותו הדעתנית של רונאלדו, קטיה אביירו, העלתה סטורי אחרי הגמר ובו כתבה בין היתר: "זה המונדיאל הכי גרוע בהיסטוריה, אבל הגמר בין ארגנטינה לצרפת היה גדול. איזה משחק, ברכות לארגנטינה על הזכייה".

אביירו התייחסה גם לכוכב הגדול של המשחק בעיניה. וכמובן שלא מדובר בליאונל מסי. "הילד הזה בלתי ייאמן", כתב על קיליאן אמבפה, "איזה עתיד גדול ממתין לך. מדהים".

כריסטיאנו רונאלדו
שומר על דממה. רונאלדו | רויטרס

הגמר הגדול בכל הזמנים: ארגנטינה ניצחה את צרפת וזכתה במונדיאל

מסי שחקן הטורניר, מרטינס השוער המצטיין: ארגנטינה בדמעות

כמו עם מראדונה: בבואנוס איירס בכו מאושר. צפו בסרטונים

ברשת לא מצליחים להירגע: "משחק הכדורגל הגדול אי פעם"

אמבפה מירר בבכי על הספסל, מקרון ירד אל הדשא וניחם אותו

אמבפה בעקבות ג'ף הרסט והשיא של די מריה: המספרים מהגמר הגדול

אביירו עלתה לכותרות בפעם האחרונה אחרי שפורטוגל הביסה את שוויץ 1:6 בשמינית הגמר, אבל אחיה שנכנס כמחליף ולא השפיע, לא חגג עם חבריו. היא כתבה אז: "אני מאוד רוצה שהוא יעזוב את הנבחרת, יחזור הביתה ויהיה לצידנו כדי שנוכל לחבק אותו ולהזכיר לו את כל מה שהוא עשה. הם לעולם לא יבינו כמה אתה גדול ואנחנו סבלנו מספיק, הם קטנים ולא מבינים כמה אתה ענק…אנחנו איתך בכל החלטה שתקבל. עד המוות. תודה לך, רונאלדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי