לואיס סוארס: "ברצלונה יכלה להתנהל אחרת, כאב למסי כמו שכאב לי"

חלוץ נבחרת אורוגוואי ואתלטיקו מדריד סיפר על התנהלות הקטלונים הקיץ: "קרו שם דברים מוזרים, למשל שלחו אותי להתאמן לבד כי לא הייתי בתוכניות. הרגשתי שזרקו אותי רק בגלל החוזה. לא הופתעתי מהמהלך של ליאו"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

החברים הטובים, ליאו מסי ולואיס סוארס, הפרידו הקיץ כוחות לאחר שברצלונה בחרה להיפטר מהחלוץ האורוגוואי ולהעבירו ללא תמורה לאתלטיקו מדריד, אבל השניים עדיין ממשיכים לצעוד יחד. עובדה, הלילה (בין חמישי לשישי) כל אחד כבש במשחק נבחרתו וכל אחד מהם הגיע ל-39 שערים רשמיים בנבחרת, משמע שהם השתוו לפנומן הברזילאי רונאלדו שמחזיק בשיא של הכי הרבה שערים עבור נבחרת דרום אמריקאית במשחקים רשמיים.

כמו מסי שדייק בפנדל שבעט והעניק לארגנטינה ניצחון 0:1 על אקוודור, גם סוארס מצא את הרשת בבעיטה מהנקודה הלבנה, רק שנבחרתו, אורוגוואי, נזקקה לשער עמוק בתוספת הזמן של המשחק כדי להכניע את צ'ילה ולקבוע 1:2 בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2022.

בסיום המשחק, שנערך שעה קלה לפני שמסי והארגנטינאים עלו לכר הדשא בבונוס איירס, נשאל סוארס על מערכת היחסים שלו עם "הפרעוש" והפתיע כשאמר על הניסיון של חברו לעזוב את ברצלונה הקיץ ועל מחאתו של מסי לאחר שהבין כי הוא יעזוב: "לא הופתעתי מהמהלך שלו, כי אני מכיר אותו מצוין ואני יודע כמה כאב לו – כמו שכאב לי. הרגשתי שזרקו אותי רק בגלל החוזה, אבל אפשר היה להתנהל בצורה אחרת. אני רואה את מסי כחבר טוב ורק הוא יודע כמה סבלנו יחד בשש השנים האחרונות".

לואיס סוארס
לואיס סוארס | RAUL MARTINEZ/POOL/AFP via Getty Images

על המעבר לאתלטיקו מדריד סיפר החלוץ: "המשפחה רצתה לראות אותי שוב מאושר. היו בברצלונה דברים מוזרים, למשל שלחו אותי להתאמן לבד כי אני לא מתוכנן לשחק…המשפחה והחברים ראו אותי נפגע מזה והם עודדו אותי לקחת את ההזדמנות הזו (לעזוב). כשאתלטיקו מדריד שוחחה איתי ופעלה, לא היססתי אפילו לרגע אחד. אני כמובן צריך להתרגל ללא מעט דברים חדשים, אבל אני מרוצה מאוד באתלטיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי