ברזיל גברה על ונצואלה, צמד של וידאל העניק לצ'ילה 0:2 על פרו

שחקני נבחרת ברזיל | FERNANDO BIZERRA/POOL/AFP via Getty Images

שער אחד של פירמינו בדקה ה-66, הספיק לסלסאו להשיג 0:1 ביתי ולשמור על מאזן מושלם במוקדמות המונדיאל. קשר אינטר כיכב מול פיינליסטית הקופה אמריקה עם שני שערים יפים

(גודל טקסט)

אחרי ה-0:3 של אורוגוואי על קולומביה, נערכו הלילה (בין שישי לשבת) שני משחקים נוספים במסגרת המונדיאל בבית הדרום האמריקאי, בהם לא נרשמו הפתעות. ברזיל ללא ניימאר המשיכה לשמור על מאזן מושלם לאחר 0:1 על ונצואלה, בעוד צ'ילה ניצחה 0:2 את פרו בזכות שני שערים יפים של ארתורו וידאל.

ברזיל – ונצואלה 0:1 (צפו בתקציר)

הסלסאו שניצחו את שני המשחקים הראשונים במוקדמות המונדיאל, אירחו את ונצואלה, שהגיעה למפגש במצב הפוך לחלוטין כאשר עדיין לא צברה נקודה. למרות זאת, ברזיל התקשתה ללא ניימאר ומצאה את היתרון רק בדקה ה-66, לאחר רוברטו פירמינו ניצל נגיחה לא טובה של שחקן הגנה בבורדו, והבטיח לברזיל 9 מ-9 וחזרה לראש הבית עם דחיקה מקרוב. האורחת מנגד רק תשיעית בבית, מקום אחד מעל בוליביה.

צ'ילה – פרו 0:2 (צפו בתקציר)

באינטר עדיין לא מצא את הרשת וגם מקומו בהרכב הנראזורי טרם הובטח, אבל בזירה הבינלאומית ארתורו וידאל ממשיך לככב כאשר רשם צמד ראשון במדי צ'ילה מאז 2018 ושער שלישי בשני המשחקים האחרונים. זה התחיל עם בעיטה אדירה מ-20 שפגשה את החיבור הימני בדקה ה-19 וכעבור 15 דקות הקשר סגר עניין עם בעיטה קלה מהאוויר, מהגבהה של מאוריסיו יסלה. זה היה למעשה הניצחון הראשון של צ'ילה בקמפיין, אשר העלה אותה למקום השישי. פרו שצברה עד כה נקודה אחת, ניצבת במקום השמיני.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי