יום של הפתעות: אקוודור דרסה 1:6 את קולומביה, 1:2 לוונצואלה על צ'ילה

מוקדמות מונדיאל 2022: החבורה של אלפרו להטה במגרש בקיטו ורשמה ניצחון שלישי בקמפיין. ארבולדה, מאנה, אסטראדה, אראגה ופלאטה כבשו לזכות המנצחת, חאמס צימק. וידאל שוב הבקיע, אך המארחת השיגה נקודות ראשונות

(גודל טקסט)

המחזור הרביעי של הבית הדרום האמריקאי של מוקדמות המונדיאל יינעל הלילה (בין שלישי לרביעי) כשבמוקד משחק החוץ של ברזיל באורוגוואי, אך עוד לפני כן, בצמד המפגשים המוקדמים קיבלנו הפתעות של ממש. אקווארדור הצנועה לא ריחמה על קולומביה, מולה השיגה 1:6 חד צדדי. במקביל ונצואלה צברה נקודות ראשונות בזכות 1:2 מול צ'ילה.

אקוודור – קולומביה 1:6

אחרי שני ניצחונות על אורוגוואי ובוליביה, אקוודור לא עצרה גם מול קולומביה עם אחת התוצאות המרשימות שלה אי פעם. המארחת כבשה ראשונה כבר בדקה השביעית לאחר שכדור נייח פגש את ראשו של מויסס קייסדו שמסר בנגיחה לרוברט ארבולדה והאחרון סיים בבעיטה יפה בחצי גובה, לא עברו שתי דקות ואנחל מאנה הכפיל לאחר מתפרצת יפה. אקוודור חיכתה עד לדקה ה-32 כדי לכבוש את השלישי. כובש השער השני היה על תקן המבשל כאשר העביר כדור רוחב נפלא למייקל אסטראדה שסיים מקרוב.

כעבור שבע דקות זה כבר 0:4. הפעם כדור גובה הגיע לרוברט ארבולדה שהוריד בראשו לשאבייר אראגה שלא היה זקוק להרבה כדי להכניע את קמילו וארגס פעם נוספת. לפני שריקת המחצית חאמס רודריגס כבש שער מצמק מהנקודה הלבנה ואקוודור הענישה בדקה ה-78 כאשר גונסאלו פלאטה הבקיע גול נפלא לחיבור והורחק מיד לאחר מכן בצהוב שני לאחר שהוריד את חולצתו. בתוספת הזמן ארבולדה סגר את הסיפור עם והעניק 1:6 לאקוודור, על קולומביה שסופרת הפסד שני ברציפות.

חאמס רודריגס | RODRIGO BUENDIA/POOL/AFP via Getty Images

ונצואלה – צ'ילה 1:2 (צפו בתקציר)

אולי זו תוצאה פחות מרשימה משל אקוודור, אך אולי מפתיע אפילו יותר. ונצואלה שנחשבת לאחת משתי הנבחרות החלשות בבית, השיגה סוף סוף נקודות ראשונות אחרי ארבעה מחזורים ועשתה זאת עם הרבה אופי. ונצואלה כבשה ראשונה בדקה התשיעית – כדור חופשי של ינגל הררה הגיע ללואיס מאגו שנגח בעוצמה.

צ'ילה איזנה כעבור שש דקות מרגליי ארתורו וידאל שכבש את שערו הרביעי בקמפיין הודות לכניסה טובה מחוץ לרחבה וסיומת בנגיעה, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לאורחת שהחזירה את היתרון בדקה ה-81 אחרי שער יפה מהאוויר של סלומון רונדון מהגבהה של ייפרסון סוטלדו, ושמרה עליו עד שריקת הסיום.

ארתורו וידאל | Edilzon Gamez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי