מסי דיבר על עתידו, בארגנטינה החמיאו: "סוף סוף לא תלויים בו"

בתקשורת היו מרוצים אחרי ה-0:2 על פרו: "הנבחרת מתחברת ואינה תלויה בקפטן שלה". הכוכב: "היינו זקוקים לניצחון הזה, אנחנו מתחזקים. אני בא כדי לתת את המקסימום, מרגיש טוב ורוצה להמשיך. אם רוצים בי - אהיה"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה צברה הרבה תסכול במשחק הקודם כשסיימה ב-1:1 נגד פרגוואי אך הלילה (בין שלישי לרביעי) הכריעה את המשחק נגד פרו עם 0:2 מהיר תוך 28 דקות. הנבחרת רשמה ניצחון חוץ שלישי ברציפות במוקדמות לראשונה מאז שנת 2000. אנחל די מריה שעלה מהספסל רשם את הופעתו ה-104 באלביסלסטה והוא מדורג חמישי בטבלת שיאני ההופעות יחד עם שחקן גדול אחר – דייגו סימאונה. אחרי ארבעה משחקים לנבחרת יש עשר נקודות, שנייה בטבלה אחרי ברזיל – לא רע בכלל.

"ממסירה למסירה, ארגנטינה השתנתה וכבשה שני שערים נפלאים. זה היה משחקה הטוב ביותר עם ליונל סקאלוני", נכתב ב"אולה", שם הסבירו כי סוף סוף לסקאלוני יש נבחרת שלא תלויה רק בליאו מסי. על הקפטן נכתב כי רק השער היה חסר. "הוא היה פעיל מאוד, שיחק קבוצתי והוא מוביל את הנבחרת הצעירה, יחד עם שרידים קלים מהעבר, שמנסה למצוא את עצמה מחדש. אין ספק שהשער יגיע בפעם הבאה".

ליאו מסי: "מאושרים מהניצחון, היינו צריכים אותו. שיחקנו טוב מההתחלה והשערים הגיעו. יצרנו עוד הרבה הזדמנויות. זה חשוב לנצח כי טורניר המוקדמות תמיד מסובך. השתפרנו ביחס למשחק הקודם ובעיקר המרנו את המצבים לשערים. זו הדרך בה עלינו ללכת. לאט לאט אנחנו מתחזקים כנבחרת".

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים | SEBASTIAN CASTANEDA/POOL/AFP via Getty Images

על עתידו בנבחרת: "אני בא לכאן, מנסה לתת את המקסימום שלי ורואה את עצמי מסוגל להמשיך ולעשות זאת. אני מרגיש טוב ואם המאמן מחליט שאני כאן – אני אהיה. ואם לא – אז לא. אני מרגיש טוב ורוצה להמשיך בנבחרת, לעבוד קשה ולהוסיף עוד משחקים וניצחונות".

המאמן סקאלוני סיכם: "אנחנו נותנים את התחושה שאנחנו נבחרת מלוכדת ומהווים יריבה קשה מאוד, הראינו את פנינו. הנבחרת יודעת לסבול. באנו למגרש קשה מאוד והיינו נהדרים. אנחנו יודעים שכל המשחקים קשים, שלטנו כמעט לאורך כל המשחק".

לאוטרו מרטינס הסביר מדוע לא חגג אלא דפק על כר הדשא: "התגובה שלי הייתה משום שנגד פרגוואי לא הרגשתי בנוח באופן אינדיבידואלי ולא ישחקתי כמו שרציתי. היה עליי לשנות את הדימוי הזה. אני עובד ועושה מאמץ גדול כמו חבריי לקבוצה. מאזן של עשר נקודות אחרי ארבעה משחקים זה לא רע. היו לי מצבים גם במשחקים אחרים ולמזלי הכדור נכנס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי