רונאלדו לא יפרוש בקרוב: "יש לו חלום אחרון – המטרה העיקרית"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | CARLOS COSTA / Contributor

לפני שלושת משחקי פתיחת מוקדמות מונדיאל 2022, מאמן נבחרת פורטוגל התייחס לכוכב שקרוב לנפץ את שיאו של עלי דאי: "שיאים אישיים לא מעניינים אותו, השאיפה שלו היא לזכות בגביע העולם"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בצל השמועות על חזרה אפשרית לריאל מדריד וההדחה המאכזבת מליגת האלופות עם יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו – מלך שערי הליגה האיטלקית בגיל 36 – מתקרב בצעדי ענק לאחד השיאים הכי מרשימים בקריירה שלו. הפנומן הפורטוגלי רחוק שבעה שערים בלבד מעלי דאי האיראני, שמצא את הרשת 109 פעמים במדי נבחרת איראן ומחזיק בתואר מלך שערי הנבחרות בכל הזמנים.

בשבוע הבא תהיה לרונאלדו הזדמנות מצוינת להמשיך לסגור את הפער מדאי, כשפורטוגל תפתח את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עם שלושה משחקים תוך שישה ימים: מול אזרבייג'אן בבית (רביעי ב-21:45), נגד סרביה בחוץ (שבת ב-22:45) ומול לוקסמבורג בחוץ (שלישי ב-21:45).

בינתיים, מאמן הנבחרת פרננדו סנטוס הבהיר מה באמת חשוב לרונאלדו וסיפק רמז עבה לגבי עתידו, למקרה שמישהו חשב שהוא מתכנן לפרוש בעתיד הקרוב. "כריסטיאנו לא חושב על שיאים אישיים, המטרה הגדולה שלו היא להוביל את פורטוגל לזכייה ראשונה בתולדותיה בגביע העולם".

"לכריסטיאנו יש מוטיבציה גדולה יותר כשהוא מייצג את הנבחרת הלאומית. אני בטוח שהוא יבוא להוט, לא יחשוב על שערים או שיאים, אלא ממוקד במטרה של הנבחרת. אני יודע שיש לו חלום עצום, שהוא לזכות במונדיאל בקטאר 2022 וזו המטרה העיקרית שלו", סיכם המאמן שזכה עם רונאלדו ביורו ב-2016 ובגביע האומות ב-2018/19.

פורטוגל חוגגת זכייה בהיסטורית ביורו
פורטוגל חוגגת זכייה בהיסטורית ביורו | Matthias Hangst / Staff

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי