סטיב קלארק: "נוטים לזלזל בישראל, זו נבחרת ברמה גבוהה"

מאמן נבחרת סקוטלנד החמיא לחבורה בכחול לבן במסע"ת לפני המשחק בבלומפילד: "היא יכולה לנצח כל נבחרת ברגע נתון. אם ננצח, נקבל הרבה ביטחון להמשך הדרך"

(גודל טקסט)

מחר (ראשון, 21:45) נבחרות ישראל וסקוטלנד ייפגשו בפעם השישית בתוך שנתיים וחצי באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור השני של מוקדמות המונדיאל, כאשר החבורה בכחול לבן מחפשת נקודות ראשונות לאחר ההפסד לדנמרק. עוד לפני שהאורחת המריאה לישראל, מאמן נבחרת סקוטלנד, סטיב קלארק, דיבר בשעות הצהריים על המפגש הפיקנטי במסיבת עיתונאים.

"אני עדיין לא יודע אם אבצע שינויים בהרכב. אני אשן על זה ואקבע לפני המשחק", אמר קלארק. "כולנו רוצים לעשות את הכי טוב שלנו וזה כמובן לנצח. אם נגבור על ישראל נקבל הרבה ביטחון לקראת המשך הדרך. אנחנו מאמינים שנוכל לנצח בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו".

המאמן המשיך ואמר: "אני רוצה שנציג כדורגל חיובי מול ישראל, אם נעשה זאת אני מאמין שנשיג תוצאה טובה. מחכה לנו טיסה לא קצרה לישראל, לכן אני מקווה שהשחקנים יוכלו לנוח כשנגיע".

לסיכום קלארק החמיא לנבחרת הלאומית: "לדעתי המשחק נגד דנמרק היה טוב, אני חושב שישראל זו נבחרת טובה שמעט מזלזלים בה, אבל אנחנו לא עושים זאת. אני חושב שברמה הזאת כל נבחרת יכולה לנצח ולכן נגיע דרוכים".

שחקני נבחרת סקוטלנד חוגגים | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי