מודריץ' דמע לאחר הניצחון על קפריסין, דאליץ': "זה לא היה משכנע"

קפטן קרואטיה הפך לשיאן ההופעות בנבחרת בכל הזמנים וזכה לקליפ מרגש, עוגה וברכות מחבריו. גם ראקיטיץ' וראמוס פרגנו. המאמן לא אהב את מה שראה ב-0:1: "היה חסר שער שני שייתן שקט". פשאליץ': "אוהב לשחק נגדם"

(גודל טקסט)

לא מעט לחץ היה בנבחרת קרואטיה, סגנית אלופת העולם להזכירכם, אחרי ההפסד 1:0 לסלובניה בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2022. אתמול (שבת), הנבחרת חזרה למסלול עם 0:1 קשה מאוד על קפריסין. מריו פשאליץ', קשר אטאלנטה, חתום על שער הניצחון היקר בערב אותו אף קרואטי לא ישכח. הסיבה: הקפטן לוקה מודריץ' הפך לשיאן ההופעות של הנבחרת עם 135 משחקים, אחד יותר מדריו סרנה. את הופעת הבכורה שלו ערך איי שם באחד במרץ 2006 – כבר 15 שנה שהוא חלק מהנבחרת.

לאחר המשחק חיכתה למודריץ' הפתעה. מעבר לחולצה מרגשת עם הכיתוב 135, הוא קיבל עוגה וזכה לסרטון וידאו מרגש ומחיאות כפיים מחבריו לנבחרת והזיל דמעה. "הקפטן, האגדה, הוא שבר את שיא ההופעות, גאווה שהוא הקפטן שלנו", נכתב בטוויטר של הנבחרת וגם ריאל מדריד בירכה, אם כי זינדין זידאן בטח לא אהב את העובדה שהקשר הוותיק השלים 180 דקות בשני המשחקים האחרונים.

"עם שיא ההופעות בקרואטיה, מודריץ' עומד באחד האתגרים שהציב לעצמו – הוא רוצה להיות בקטאר וכמובן לפרוש בריאל. הוא ממשיך להיות שחקן חשוב מאוד בריאל", החמיאו בספרד. חברו הטוב מריאל, ראמוס, החמיא בסטורי באינסטגרם וכך גם איבן ראקיטיץ' עמו שיתף פעולה שנים רבות.

ובחזרה למשחק. פשאליץ' אמר: "זה היה משחק קשה כפי שציפינו אבל בסופו של דבר השגנו את הניצחון החשוב. היינו טובים במחצית הראשונה ולאחר מכן היו קצת בעיות. אני שמח שכבשתי, ברור". פשאליץ', מסתבר, אוהב לפגוש את קפריסין: "אני נהנה נגדה, ערכתי את הופעת הבכורה שלי בנבחרת מול קפריסין ב-2014 וכעת הבקעתי".

המאמן זלאטקו דאליץ' יכל לנשום לרווחה: "זה לא היה משכנע כמו שציפיתי, אבל שלוש הנקודות הן הדבר החשוב ביותר. זה היה משחק סביר שלנו אבל לא הצלחנו להבקיע את השער השני שהיה נותן לנו הרבה מאוד שקט". בעוד יומיים תארח קרואטיה את מלטה למשחק בו תהיה חייבת לנצח כמובן.

הבלם דיאן לוברן סיכם: "ניצחנו וזה הדבר החשוב ביותר. אנחנו מודעים לכך שזה בטח לא היה המשחק הכי מבריק שלנו. היו לנו כמה בעיות ועלינו להשתפר. מגיע לנו לספוג ביקורת אחרי משחק כזה".

שחקני קרואטיה חוגגים | Igor Kralj/Pixsell/MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי