לוקאקו ודי: בלגיה חוטפת אחרי הופעה רעה, החלוץ ממשיך לשבור שיאים

קווין דה בריינה | MICHAL CIZEK/AFP via Getty Images

החלוץ נכנס לטופ עשרת הכובשים בכדורגל הנבחרות האירופי והראשון מאז מולר שכובש 59 שערים לפני גיל 28. אולם, המדורגת ראשונה בעולם "לא כיבדה את המעמד" ו"לא ראויה לנקודה" ב-1:1 נגד צ'כיה. קורטואה: "לילה קשה"

(גודל טקסט)

נבחרת בלגיה, המדורגת מספר אחד בעולם להזכירכם, פתחה את מוקדמות מונדיאל 2022 עם מהפך נהדר נגד ווילס אך נתקעה אתמול (שבת) נגד צ'כיה וסיימה רק בתיקו 1:1. נקודת האור הבודדה, אולי, הייתה השער של רומלו לוקאקו שהגיע ל-59 שערים בנבחרת (ב-91 הופעות) ונכנס לטופ עשרת המבקיעים בכדורגל הנבחרות באירופה. הוא חולק את המקום העשירי יחד עם דויד ויאה הספרדי. ב-31 משחקיו האחרונים בנבחרת הוא כבש 36 שערים. לוקאקו הוא השחקן הראשון שכובש כל כך הרבה שערים לנבחרת עוד לפני גיל 28, מאז עשה זאת גרד מולר בגרמניה.

המאמן רוברטו מרטינס הודה: "לא מצאנו את הקצב הרגיל שלנו או את הרמה לה אנחנו שואפים. היינו צריכים להגן לעתים קרובות. צ'כיה הייתה טובה מאוד בהתקפות המעבר. יצרנו כמה מצבים טובים אבל התיקו זו תוצאה הוגנת ואני מרוצה. כל משחק בתקופת מרץ הוא חשוב. אנחנו נתמודד מול יריבות דומות ביורו. אני שמח על הביצועים של לאונרדו טרוסארד ו ג'ייסון דנאייר אבל בשלישי כולם חייבים להיות טובים יותר. נשתף שחקנים רעננים נגד בלארוס כי כולם השקיעו הרבה".

השוער טיבו קורטואה ניתח: "זה היה לילה קשה. צ'כיה הפעילה לחץ גבוה והיה משחק מסובך. התיקו הוא תוצאה טובה בהתאם למה שקרה אבל אנחנו מאוכזבים מהיכולת. רצינו לנצח אבל לא הצלחנו. עכשיו עלינו לראות מה נוכל לעשות טוב יותר לקראת יום שלישי. אם יהיו לנו שבע נקודות זו תהיה התחלה טובה של הקמפיין".

יאן ורטונגן סיכם: "זה היה משחק קשה. הם חזקים, משחקים מהר, יש להם איכות. אבל אנחנו רוצים לנצח בכל משחק. אם מסתכלים על התוצאות שלהם במשחקים האחרונים אז ציפינו שזה יהיה קשה. הם יצרנו מצבים וניצחו כמעט בכל המאבקים על כדור שני. בבית אנחנו חזקים יותר כמובן".

"תיקו במשחק גרוע במיוחד, הבלגים פשוט צריכים להסיק את המסקנות. הם היו הרחק משיאם", נכתב ב-" Hbvl". גם בצרפת קטלו: "בלגיה לא כיבדה את המעמד כמדורגת מספר אחד בעולם. בלגיה הייתה בלתי נראית כמעט למעט הדקות האחרונות. לוקאקו אפשר לבלגיה לצאת עם נקודה שלא בהכרח הגיעה לה וזה עשוי להתברר כקריטי".

רוברטו מרטינס | John Berry/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי