לבנדובסקי וזלאטן הבריקו, ניצחונות לגרמניה ואיטליה

שחקני פולין חוגגים | Rafal Oleksiewicz/PressFocus/MB Media/Getty Images

חלוץ באיירן רשם צמד ב-0:3 של פולין על אנדורה וכבש משחק 10 רצוף בכל המסגרות. כוכב מילאן בישל שוב ב-0:3 של שבדיה בקוסובו. האזורי ניצחו 0:2 את בולגריה, 0:1 צנוע ל"מאנשאפט". אוסטריה גברה על איי פארו

(גודל טקסט)

משחקי המחזור השני במוקדמות מונדיאל 2022 נמשכו הערב (ראשון) באירופה. במוקד, איטליה וגרמניה השלימו ניצחונות במשחקיהן והתברגו בפסגות הבתים שלהן. בנוסף, שבדיה ופולין ניצחו לאחר משחקים נהדרים של זלאטן איברהימוביץ' ורוברט לבנדובסקי בהתאמה. ב"בית הישראלי", אוסטריה ניצחה 1:3 את איי פארו.

בולגריה – איטליה 2:0

הסקוואדרה אזורה רושמת ניצחון שני ברציפות בבית 3 לאחר שניצחה גם את צפון אירלנד במחזור שעבר, בעוד המארחת סופרת כבר שני הפסדים לאחר שני מחזורים. אנדראה בלוטי שבר את הקרח בדקה ה-43 עם פנדל מוצלח, מנואל לוקאטלי הבטיח את שלוש הנקודות עבור רוברטו מנצ'יני ושחקניו כשכבש בדקה ה-82 מבישול של לורנצו אינסינייה.

שחקני איטליה חוגגים | NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images

רומניה – גרמניה 1:0

לאחר הניצחון 0:3 על איסלנד במחזור שעבר, ה"מאנשאפט" קיוו להמשיך את המומנטום בביקור בבוקרשט אצל החבורה של מירל ראדוי. למרות שהגרמנים לא הרשימו יותר מדי, סרג' גנאברי היה שם בשביל יוגי לב כשהרשית בדקה ה-16 מבישול של קאי האברץ והבטיח לנבחרתו שלוש נקודות נוספות ואת פסגת בית 10 בזכות הפרש שערים עדיף על פני ארמניה.

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים | Stefan Constantin/picture alliance via Getty Images

קוסובו – שבדיה 3:0

הסקנדינבים עם שש נקודות בתום שני משחקים במוקדמות ומובילים את הבית בו משחקת גם ספרד. מנגד, הקוסוברים פתחו הערב את הקמפיין ברגל שמאל, אחרי שהיו חופשיים בשבוע שעבר. אחרי שרשם בישול במשחק החזרה שלו למדים הלאומיים, זלאטן עשה זאת שוב הערב. כבר אחרי 12 דקות, חלוצה של מילאן סידר ללודוויג אוגוסטינסון את שער היתרון של הצהובים. בדקה ה-35 אלכסנדר איסאק הכפיל את התוצאה וחתם מחצית ראשונה נפלאה של האורחת. איברהימוביץ' הוחלף בדקה ה-67 אחרי ששוב לא הצליח לכבוש ושלוש דקות לאחר מכן ראה את סבסטיאן לארסון קובע את תוצאת הסיום עם פנדל מדויק.

פולין – אנדורה 0:3

החלוץ הלוהט באירופה עשה זאת גם במדים הלאומיים: כשהוא בעיצומה של עונה אדירה במדי באיירן מינכן, לבנדובסקי השלים משחק 10 ברצף בכל המסגרות בו הוא מוצא את הרשת. בדקה ה-30 בדיוק הגיע השער הראשון של הכוכב הגדול של פולין, שהשלים צמד בדקה ה-55 לפני שהוחלף. קארול שווידרסקי נעץ את השלישי בשער האנדורי וחתם את ההתמודדות בוורשה.

שחקני נבחרת פולין חוגגים | ADAM NURKIEWICZ/Getty Images

אוסטריה – איי פארו 1:3

במקביל למשחקה של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד, נערך משחק נוסף במסגרת בית 6 כאשר חבורתו של פרנקו פודה אירחה בוינה את הנבחרת הצנועה מצפון האוקיינוס האטלנטי. סוני נטסטאד העלה את איי פארו ליתרון מפתיע (19), אך האוסטרים הפכו עם שערים של אלכסנדר דרגוביץ' (30), כריסטוף באומגרטנר (37) וסשה קלאידז'יץ'(44) שקבע את תוצאת המשחק. אוסטריה העלתה את מאזנה לארבע נקודות והיא במקום השני בבית, המפסידה נותרה עם נקודה אחת בלבד ומדורגת רביעית.

שחקני אוסטריה חוגגים | Christian Hofer/Getty Images

תוצאות נוספות

אוקראינה – פינלנד 1:1
סן מרינו – הונגריה 3:0
מקדוניה הצפונית – ליכטנשטיין 0:5
שווייץ – ליטא 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי