לבנדובסקי ייעדר נגד לייפציג, אך אמור להיות כשיר לפ.ס.ז'

החלוץ נאלץ לנטוש את הדשא אחרי צמד שכבש ב-0:3 של פולין על אנדורה, למזלם של פאולו סוזה והאנזי פליק הפגיעה לא חמורה והוא אמור לשוב לשחק בשבוע הבא. יחמיץ את המפגש נגד אנגליה ואת משחק העונה בבונדסליגה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

חשש גדול היה בנבחרת פולין ובבאיירן מינכן אחרי שאתמול (ראשון) נפצע החלוץ רוברט לבנדובסקי במהלך ה-0:3 של פולין על אנדורה, אולם ככל הנראה שמדובר בפגיעה קלה יותר משנראה היה והחלוץ יוכל לשוב למשחקים הקריוטיים בתקופה הקרובה – לפחות לחלקם.

לבנדובקי פתח בהרכב של פאולו סוזה אמש במוקדמות גביע העולם ועד הדקה ה-55 השלים צמד נגד אנדורה, אולם 13 דקות אחר כך הוא פינה את מקומו והמאמן החדש שלו בנבחרת, אקס מכבי תל אביב, הודה שהסיבה לא הייתה מקצועית: "הוא הרגיש כאבים בברך ויצא. הוא ייבדק ואחר כך נדע מה איתו".

לבנדובסקי הוא לא רק השחקן החשוב ביותר של נבחרת פולין שכידוע תשתתף ביורו בעוד פחות משלושה חודשים, אלא גם של אלופת אירופה באיירן מינכן – והשבתה שלו ברגעים המכריעים של העונה עלולה להיות מכה אנושה לקבוצה שזכתה בכל ששת התארים האפשריים ב-2019/20.

פאולו סוזה ורוברט לבנדובסקי | Rafal Oleksiewicz/PressFocus/MB Media/Getty Images

לפי הודעת הנבחרת הפולנית, הבדיקות של החלוץ הראו כי ישנה פגיעה קלה בלבד והוא לא ישחק נגד אנגליה ביום רביעי, במה שעשוי להתברר כקרב על ראשות הבית והכרטיס למונדיאל. זמן ההחלמה הוא בין 5 ל-10 ימים וכנראה שהחלוץ יחמיץ גם את משחק העונה בבונדסליגה נגד לייפציג בשבת, כל זאת במטרה לעמוד לרשות האנזי פליק נגד פריז סן ז'רמן ברביעי הבא במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות.

אולי הנס, נשיא באיירן מינכן, הודה אמש בחשש עוד לפני העדכון על מצבו של החלוץ: "הלב שלי החסיר פעימה כששמעתי על הפציעה. נקווה שזה שום דבר רציני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי