מנצ'יני: "לא ראיתי נבחרות שמנצחות 0:7". איטליה מרוצה מהגנת הברזל

המאמן שהשווה את שיא אי הספיגה במשחקי החוץ ורחוק משחק בודד מלהשתוות לליפי, מרוצה אחרי ה-0:2 בבולגריה: "כל המשחקים קשים, בטח נגד נבחרות שרק מסתגרות. השחקנים עייפים". לוקאטלי התרגש, בלוטי סיפק הצהרה

(גודל טקסט)

עד אתמול (ראשון) נבחרת איטליה מעולם לא ניצחה במשחק רשמי על אדמת בולגריה. אמש, הנבחרת של רוברטו מנצ'יני עשתה את העבודה עם ניצחון 0:2 כשהיא שומרת על שער נקי בפעם החמישית ברציפות. במשחקי החוץ בלבד זו הייתה הפעם השישית ברציפות ובכך הסקוואדרה אזורה השוותה את השיא שלה. המאמן טרם הפסיד כמאמן הנבחרת ב-24 משחקים כשהוא ניצח 19 מהם. אם יימנע מהפסד מול ליטא ביום רביעי הרי שישווה את הרצף של מרצ'לו ליפי שהוביל את הנבחרת לזכייה במונדיאל ורשם רצף של 25 משחקים ללא הפסד בין 2004 עד 2006. שיא כל הזמנים של איטליה עומד על 30 משחקים ללא הפסד.

"איטליה לא בוגדת בנו", הייתה הכותרת בשער "קוריירה דלה ספורט" כשבכל כלי התקשורת בארץ המגף ציינו את רצף המשחקים ללא הפסד ושהנבחרת "לא הייתה מבריקה אך בהחלט בטוחה בעצמה". המאמן מנצ'יני ניתח: "כל המשחקים קשים, בייחוד נגד נבחרות כמו בולגריה שמציבות את כולם מאחורי הכדור ורק מחכות להתקפות נגד. עד שתמצא את פריצת הדרך, את השער הראשון – אין שטחים וזה מקשה עלייך מאוד, ממש כמו מבוי סתום.

עוד אמר: "אנחנו נמצאים ברגע בעונה בו השחקנים קצת עייפים. לא אפשרנו ליריבה אף מצב במחצית הראשונה אלא רק במחצית השנייה וגם זה אחרי שבזבזנו הזדמנויות להגדיל את היתרון. הפקנו ביצועים טובים מאוד ביחס לנסיבות לדעתי. רצינו לכבוש את השער השלישי וזה מה שהיינו צריכים לעשות נגד צפון אירלנד. אני לא רואה נבחרות אחרות מנצחות 0:7 או 0:8. הפרש השערים חשוב, כמובן, אך הנקודות קריטיות יותר. אנחנו רוצים לנצח את שוויץ".

אנדראה בלוטי שכבש את השער הראשון בפנדל: "התאמנו במהלך השבוע על פנדלים והתכנון היה שאני אכן אבעט. ברגע שהשופט פסק על הנקודה הלבנה, לורנצו אינסינייה נתן לי את הכדור, הוא גם ידע את זה. אם היינו כובשים יותר שערים היינו מרגישים יותר בנוח וחבל על זה".

זו הייתה הפעם הראשונה בה בלוטי פתח בהרכב מאז שהתאושש מהקורונה: "הנגיף פגע ברבים מאיתנו. לאחרונה סבלתי ממנו. זה מרגיש כמו שתי עונות ברציפות הרי לא ממש הייתה לנו הפסקה בקיץ. עייפות מסוימת היא טבעית. אני חושב שזה נכון שיש ציפיות גבוהות מהנבחרת, אנחנו יכולים לעשות דברים מדהימים".

מנואל לוקאטלי לא ישכח את המשחק בו כבש את שערו הראשון במדי הסקוואדרה אזורה. קשר ססואולו עלה מהספסל וכבש בסטייל ברגל ימין. "עדיין יש לי צמרמורת, זה לא יאומן, אלה רגשות עצומים שתמיד אשמור בתוכי. אני יודע שהיה עליי להבקיע יותר שערים בקריירה שלי. אני חייב לשמור על שיווי משקל כי הכדורגל דינמי. אין משחקים קלים, כולן נותנות הכל נגד איטליה ואנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

רוברטו מנצ'יני | Georgi Paleykov/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי