הקורונה עצרה את החגיגות של איטליה, שרשמה ציון דרך אדיר

האיטלקים גברו 0:2 בחוץ על ליטא ורשמו משחק מספר 20 ברציפות ללא הפסד תחת מנצ'יני - הישג זהה לזה שרשם ליפי בין 2004 ל-2004. ארבעה אנשי צוות חיוביים לנגיף. טולוי אחרי הבכורה: "התרגשתי"

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה שמרה אמש (רביעי) על מאזן מושלם במוקדמות מונדיאל 2022 עם ניצחון שלישי בתוך שישה ימים, הפעם בחוץ נגד ליטא. למעשה, חמשת המשחקים האחרונים של האיטלקים הסתיימה בתוצאה זהה, 0:2. סטפנו סנסי המחליף (47) ופנדל מאוחר של החלוץ צ'ירו אימובילה (94) העניקו למאמן רוברט מנצ'יני תשע נקודות מתשע אפשריות ופתיחה חלקה.

האיטלקים רשמו את משחקם ה-25 ברציפות ללא הפסד תחת מנצ'יני (20 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו) והשוו את הרצף השני הארוך ביותר בתולדות הנבחרת, כשמרצ'לו ליפי הגיע להישג זהה בין 2004 ל-2006. רק ויטוריו פוזו הצליח יותר, 30 משחקים ברציפות ללא הפסד בין 1935 ל-1939.

אימובילה, שמצא את הרשת בפעם השנייה בשלושת המשחקים האחרונים, העלה את מאזנו במוקדמות המונדיאל לאורך השנים לשמונה שערים והשתווה לדניאלה דה רוסי במקום השלישי. השניים שמובילים את רשימת המבקיעים האיטלקית הם רוברטו בטגה (11) ולואיג'י ריבה (14).

על הניצחון העיבה העובדה שארבעה אנשי צוות נמצאו חיוביים לקורונה. כזכור, אחד מאנשי הצוות לא הרגיש טוב לאחר הניצחון על בולגריה בתחילת השבוע. הוא נשלח חזרה לאיטליה עם כאבי גרון ונמצא חיובי. כעת, לאחר ה-0:2 בליטא, נודע כי שלושה אנשי צוות נוספים של מנצ'יני מאומתים.

רפאל טולוי הבלם הברזילאי של אטאלנטה, שקיבל לאחרונה אזרחות איטלקית, ערך את הופעת הבכורה שלו ואמר: "זה היה מאוד אמוציונלי עבורי, התרגשתי, אבל הסתגלתי במהירות בקבוצה הפנטסטית הזו ואני שמח להיות חלק מהמשפחה. היה קשה לשחק על הדשא הסינטטי, לא פשוט להזיז את הכדור, אבל הצלחנו להשיג את הנקודות, אנחנו שמחים על התוצאה, וזה מה שחשוב".

האם הוא מצפה להיות חלק מהסגל ליורו הקרוב: "אני לא ילד, כבר בן 30, כך שאני מבין שזו הזדמנות אולי חד פעמית עבורי לשחק בטורניר כל כך גדול ויוקרתי. עשיתי כמיטב יכולתי אתמול והדרך היחידה שלי להוכיח שמקומי כאן היא להפגין יכולת טובה במדי אטאלנטה וזה מה שאני מתכוון לעשות. שמחתי מאוד להיות עם הנבחרת בעשרת הימים האחרונים, היה לי כיף".

רפאל טולוי
רפאל טולוי | Claudio Villa / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי