צפו: מסי כבש, ארגנטינה סיימה ב-1:1 מול צ'ילה

הפרעוש הציג משחק מצוין והעלה את נבחרתו ליתרון במוקדמות מונדיאל 2022, אך אלכסיס סאנצ'ס קבע שוויון. 0:0 בין לואיס סוארס ואורוגוואי לפרגוואי, 0:3 לקולומביה על פרו

(גודל טקסט)

משחקי הבית הדרום אמריקאי במוקדמות מונדיאל 2022 נמשכו הלילה (בין חמישי לשישי) עם שלושה מפגשים, כאשר במוקד ארגנטינה וליאו מסי נפרדו ב-1:1 מצ'ילה. כמו כן, אורוגוואי לא הצליחה להכניע את פרגוואי וסיימה איתה ב-0:0. בנוסף, קולומביה הביסה 0:3 את פרו במשחק בו נשלפו שני כרטיסים אדומים – אחד לכל צד.

ארגנטינה – צ'ילה 1:1

ליאו מסי שוב הראה כמה האלביסלסטה תלויה בו, עם משחק מצוין, בו כמעט רק הוא זה שייצר איומים על שער היריבה. הפרעוש סיפק תצוגה באמת טובה, ובדקה ה-23 שלח כדור עומק פנסטנטי ללאוטרו מרטינס בתוך רחבת צ'ילה, וחלוץ אינטר הוכשל. מסי בעצמו ניגש כמובן לנקודה הלבנה, מצא את הרשת וכבש את ה-72 שלו במדים הלאומיים.

בדקה ה-36, אחרי שכמעט שלא איימה על השער לפני כן, צ'ילה השוותה ל-1:1. צ'ארלס אראנגיס הגביה כדור חופשי אל תוך רחבת ארגנטינה, ההגנה שמרה רע, גארי מדל גלש והעביר רוחב לאלכסיס סאנצ'ס, שמקרוב גלגל בקלות לרשת וקבע שוויון – בבעיטה היחידה של הצ'יליאנים למסגרת לאורך המשחק כולו. מסי ניסה להחזיר את היתרון לאלביסלסטה, והיו לו שני כדורים חופשיים בשביל זה. פעם אחת הוא נעצר אצל השוער היריב וחברו לשעבר לברצלונה, קלאודיו בראבו, ופעם אחת נעצר במשקוף. הפרעוש ניסה לקחת את העניינים לידיים, איים ואיים, אך הניסיונות לא צלחו והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות.

שחקני נבחרת ארגנטינה | AGUSTIN MARCARIAN/POOL/AFP via Getty Images

אורוגוואי – פרגוואי 0:0

תוצאה מאכזבת מבחינת אורוגוואי ולואיס סוארס. פרגוואי רשמה תיקו שלישי ברציפות בקמפיין ומדורגת רביעית בבית, כאשר חמישה משחקים במאזנה 7 נקודות והיא עדיין בלתי מנוצחת. כוכב המשחק היה ה-VAR, אליו ניגש שופט המשחק שלוש פעמים. בפעם הראשונה, בדקה ה-25, אורוגוואי כבשה אך השער נפסל. בפעם השנייה, בדקה ה-29, מתיאס וסינו היה בסכנה לקבל כרטיס אדום, אך סיים רק עם צהוב. בפעם השלישית והדרמטית ביותר, בדקה ה-90+4, אחד משחקני פרגוואי ספק נגע בידו ברחבה. השופט התעלם תחילה אך קיבל קריאה מה-VAR, ניגש למסך והחליט שלא לשרוק לפנדל שהיה חורץ את גורל המשחק ברגע האחרון.

לואיס סוארס | SANDRO PEREYRA/POOL/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

פרו – קולומביה 3:0 – לצפייה בתקציר לחצו כאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי