צפו בתקציר: בצל סערת הקופה אמריקה, 0:2 לברזיל על אקוודור

בזמן שקיומו של הטורניר היבשתי בספק, הסלסאו שמרה על מאזן מושלם במוקדמות המונדיאל הודות לשער ובישול של ניימאר. גם רישארליסון כבש

(גודל טקסט)

בצל סערת הקופה אמריקה שאמור להתקיים שוב על אדמתה, נבחרת ברזיל שמרה הלילה (בין שישי לשבת) על מאזן מושלם במוקדמות המונדיאל הודות לניצחון 0:2 על נבחרת אקוודור בפורטו אלגרה. ניימאר הבקיע בפנדל ולפני כן בישל לרישארליסון, כאשר השנים דאגו להשאיר את הסלסאו בפסגת הבית הדרום אמריקאי עם 15 נקודות בתום חמישה מחזורים, ועצרו את הנבחרת האורחת שהגיעה לאחר שלושה ניצחונות ברצף.

כיאה לנבחרת משופעת כוכבים כמו ברזיל, הפרצופים בסגל כולו ובהרכב הפותח בפרט בוודאי מוכרים לכל אוהד כדורגל, אך בכל זאת ביחס ל-11 שצ'יצ'י נוהג לשחק עמם, קיבלנו לא מעט שמות מרעננים כמו אדר מיליטאו, לוקאש פאקטה וגבריאל ברבוסה המכונה "גביגול", בעוד שחקנים בכירים יותר כמו פאביניו, רוברטו פירמינו וגבריאל ז'סוס עלו מהספסל במהלך ההתמודדות.

אקוודור לא עשתה חיים קלים לחבורה בצבעי הצהוב-ירוק-כחול, אך החזיקה רק 65 דקות עד שהשאירה חור בהגנה שאותו ניצל ניימאר כדי לסדר לרישארליסון את השער הראשון. לקראת הסיום, אנחלו פרסיאדו הכשיל את ז'סוס ברחבה וכוכב פריז סן ז'רמן התכבד בבעיטה מ-11 מטרים, אותה שלח לרשת וקבע את תוצאת המשחק.

רישארליסון כבש את הראשון | SILVIO AVILA/AFP via Getty Images

בלילה שבין שלישי לרביעי (3:30, שידור ישיר בספורט1) ברזיל תשחק שוב, הפעם בחוץ נגד נבחרת פרגוואי, במשחק נוסף ממוקדמות מונדיאל 2022 שיהווה הכנה אחרונה לקופה אמריקה שאמור להיפתח מספר ימים לאחר מכן. בכל הנוגע לאליפות היבשתית, כלל לא בטוח ששחקני הסלסאו יסכימו להשתתף בה, שכן משבר הקורונה הקשה ומחאת כלל הנבחרות עלולה לטרפד את קיומו של הטורניר.

ניימאר הוביל את ברזיל לניצחון | SILVIO AVILA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי