סקאלוני מתוסכל: "הגיע לנו לנצח בכל המשחקים". השיא של מראדונה נשבר

0:2 בדקה השמינית לא הספיק לארגנטינה שסיימה ב-2:2 מאכזב בקולומביה. "הניצחון ברח ברגע האחרון", נכתב, פויט חטף. רומרו כבש את השער המהיר ביותר כאורח והאפיל על מספר 10 האגדי. אוספינה תסכל את מסי

(גודל טקסט)

לא כך רצתה ארגנטינה של ליאו מסי להגיע לקופה אמריקה. בעוד חמישה ימים ייצא לדרך הטורניר ובינתיים הנבחרת רשמה תיקו שני ברציפות במוקדמות המונדיאל כשהלילה (בין שלישי לרביעי) כשסיימה בתיקו 2:2 דרמטי נגד קולומביה. לראשונה מאז 2011 הנבחרת כבשה פעמיים לפני הדקה העשירית והיה זה גם ה-0:2 המהיר ביותר של נבחרת אורחת במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה איי פעם, אך השמיטה יתרון כפול וספגה שוויון אכזרי עמוק בתוספת הזמן. ביום רביעי ממתינה לה צ'ילה בפתיחת הטורניר.

"הניצחון ברח ברגע האחרון", נכתב ב"אולה". "ארגנטינה נראתה נהדר, הובילה בבטחה והייתה יכולה לחסל את היריבה אך ספגה בגלל שתי טעויות ענק של חואן פויט". המגן שעלה מהספסל בדקה ה-65 ספג את מרבית האש. עוד נכתב כי המאמן כהרגלו ביצע שינויים בהרכב הפותח. "אוספינה היה המצטיין למשך דקות ארוכות כשהדף שלושה נסיונות של ליאו מסי, אך הבעיות בהגנה הכריעו". לאוטרו מרטינס, אנחל די מריה וסרחיו אגוארו כלל לא שותפו.

סקאלוני היה מתוסכל: "שלטנו במשחק כל הזמן. למעשה שלטנו בכל ששת המשחקים של הקמפיין (מוקדמות המונדיאל). הגיע לנו לנצח בכולם. אבל זה לא ככה בכדורגל. קשה לנתח את מה שקרה. אם היו עוברות עוד 30 שניות הכל היה בסדר. לא הגיע לקולומביה לקחת נקודות. מבחינתי 94:30 שיחקנו מושלם. השחקנים שלי עשו מאמץ עצום, הם הראשונים שרוצים שהדברים ילכו כשורה".

ליונל סקאלוני | AGUSTIN MARCARIAN/POOL/AFP via Getty Images

על הטעויות בהגנה: "לא מדובר במערך ההגנה או במשהו קבוצתי אלא בטעויות אינדיבידואלית בלבד". הוא מתכוון כמובן לפנדל שגרם ניקולאס אוטמנדי וכן לדריבל הלא אחראי של פויט בדקה האחרונה שהסתיים באיבוד כדור ובשער הנגיחה של מיגל בורחה. עוד אמר: "היו שחקנים שידענו שלא יוכלו לשחק את כל הדקות כי הם סבלו מפציעות ומעייפות, אנחנו מקווים שכולם יחלימו".

שניים שזכו למחמאות הם לאנדרו פארדס שכבש שער נהדר, הרביעי שלו בנבחרת: "התרומה שלו אדירה, כמה איכות הוא מוסיף" נכתב על קשרה של פריז סן ז'רמן. כריסטיאן רומרו לא ישכח את הערב הזה שכן השער שלו בדקה השלישית היה שער הבכורה שלו. הוא כבש את השער הכי מהיר של שחקן כאורח במוקדמות המונדיאל ושבר את שיאו של מראדונה מ-1985 אז הבקיע נגד ונצואלה. רמרו עשה זאת אחרי 130 שניות בעוד דייגו היה זקוק ל-165 שניות.

רודריגו דה פול שבישל לו והשלים 90 דקות, אמר לאחר מכן: "התחושות טובות על אף שספגנו ברגע האחרון. אנחנו לא מרוצים מהתיקו כמובן כי אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל ההופעה הייתה טובה. שיחקנו היטב נגד נבחרת חזקה מאוד. אני חושב שהיו לנו מספיק מצבים לנצח את המשחק אך מולנו ניצב שוער פשוט נהדר".

מיגל אנחל בורחה חוגג, אכזבה בארגנטינה | RAUL ARBOLEDA/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי