צרפת עם רצף שלילי היסטורי, לוריס מודאג: "משהו שבור מאז המונדיאל"

הטריקולור רשמו תיקו חמישי ברציפות לראשונה אי פעם, והשוער מודה שהמשבר ממשי: "כולם חייבים להרים את הרמה". דשאן עונה לפרשנים: "לא אעשה שינויים בשביל למצוא חן"

(גודל טקסט)

מה עובר על אלופת העולם? צרפת נפרדה אמש (שבת) ב-1:1 מאכזב עם אוקראינה בחוץ ואמנם היא מובילה בבטחה את בית ד', אבל היכולת וגם התוצאות רחוקות מלהרשים. זה היה התיקו החמישי ברציפות של הטריקולור, שמהווה שיא שלילי היסטורי.

למעשה, מאז ה-0:1 על גרמניה בפתיחת היורו, צרפת ספגה בכל חמשת המשחקים, ורק פעם אחת כבשה יותר משער אחד במשחק. ולמרות שקיליאן אמבפה הפצוע היה חסר, לדידייה דשאן אין תירוצים והמשבר נראה ממשי, כפי שגם הוגו לוריס אומר בעצמו.

"אחרי הזכייה במונדיאל כולם חשבו שהכל עובד לנו. הצלחנו, ניצחנו, הייתה אופוריה. עכשיו משהו מזה קצת נשבר", הודה השוער אתמול אחרי עוד תצוגה מאכזבת. "המטרה שלנו היא לנצח במשחק הבא בסטייל, ובלי לספוג. נכון לעכשיו, אנחנו קצת חסרי ביטחון, אי אפשר להסתיר את זה".

לוריס מודה ש"כולם חייבים להרים את הרמה שלהם. אני לא כועס, אבל כן מסתכל על המצב במבט מפוכח. אנחנו צריכים להישאר רגועים ולא להלחיץ את עצמנו, כמו שקורה יותר מדי במשחקים האחרונים. היום חששנו במחצית מהנורא מכל, ואני חושב שאנחנו צריכים לבוא למשחקים בגישה חיובית יותר".

דידייה דשאן ניסה להתעודד מהמחצית השנייה המשופרת. "שיחקנו הרבה יותר טוב, הגבנו כמו שצריך לפיגור, והיה טוב לראות את האינטנסיביות שלנו, למרות שהשחקנים די עייפים. אני מאמין בשחקנים האלה, ולא עושה שינויים רק כדי לרצות את הקהל והפרשנים", אמר כשנשאל על הקיבעון בכל הנוגע להרכב. "אנחנו צריכים להיות יותר מדויקים, לנוע יותר. בסך הכל שלטנו במרכז השדה, הכדור היה ברגליים שלנו והגענו ללא מעט מצבים. לצערי לא ניצלנו אותם מספיק כדי להשיג 3 נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי