מדוע פביאן רואיס לא מוזמן לנבחרת ספרד? התעלומה נפתרה

play
מאמן נבחרת ספרד, לואיס אנריקה, עם שחקן הנבחרת פביאן רואיס | GettyImages, Quality Sport Images
שער ענק לבנזמה, גם אמבפה חגג: צרפת זכתה בליגת האומות אחרי 1:2 על ספרד 03:50

קשר נאפולי בכושר פנטסטי, אבל בספרד מדווחים שעימות עם לואיס אנריקה בזמן היורו גרם למאמן להתעלם ממנו לחלוטין

(גודל טקסט)

פביאן רואיס הוא אחד מהסממנים לעונה הפנטסטית עד כה של נאפולי. הקשר הספרדי מנהל את המשחק של קבוצתו כהרגלו, יש לו 3 שערי סרייה A והוא מהווה בורג חשוב מאין כמותו בכך שנאפולי מוליכה את הטבלה. אז איך הוא לא מוזמן לנבחרת ספרד? השאלה הזו שהעלו רבים בחודשים האחרונים, קיבלה אתמול תשובה.

רואיס אמנם היה חלק מהסגל של לה רוחה ליורו 2020, אבל שם זה כנראה נגמר. לפי העיתונאי הספרדי חואקין מארוטו, הקשר בן ה-25 התעמת עם המאמן הלאומי באחד האימונים ומאז האחרון פשוט מחק אותו. רואיס שותף בשלושה משחקים ביורו, אבל לא קיבל דקות ברבע הגמר נגד שוויץ ובחצי מול איטליה.

מאז היורו ספרד ערכה שישה משחקים במוקדמות מונדיאל 2022, אבל למרות שרואיס נמצא בכושר שיא, הוא לא הוזמן לסגל. לפי העיתונאי מארוטו, "הוא סיים את הסיפור שלו בנבחרת כל עוד לואיס אנריקה הוא המאמן". זה אולי הזמן להזכיר שדברים דומים נאמרו על קארים בנזמה ודידייה דשאן בנבחרת צרפת, אבל אחרי נתק ארוך, חלוץ ריאל מדריד חזר למדי הטריקולור.

לואיס אנריקה נשאל בימים האחרונים לפשר אי זימונו של הקשר ולא פסל חיבור בעתיד: "פביאן בסדר, אבל יש לי רשימה של 25 שחקנים. הוא ברשימת ההמתנה והוא יודע מה הוא צריך לעשות ולשפר בשביל לחזור. הדלת שלי פתוחה לכל שחקן".

בינתיים ללא רואיס כמובן, ספרד מתכוננת למשחק הבית נגד שבדיה במחזור הסיום של בית ב' ביום ראשון. הסקנדינבים פישלו בחודשיים האחרונים עם הפסדים ליוון וגאורגיה וספרד חלפה על פניהם למרות שפתחה את הקמפיין לא טוב. תיקו בסביליה יספיק ללה רוחה בשביל להעפיל אוטומטית למונדיאל וישלח את שבדיה לפלייאוף.