המספרים של מסי בנבחרת ארגנטינה שפריז סן ז'רמן לא תאהב

play
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה | GettyImages, Raúl Martínez-Pool
שער ענק של די מריה סידר לארגנטינה ניצחון על אורגוואי 02:43

מאז הצטרפותו לקבוצה הצרפתית, הפרעוש שיחק וכבש פי שניים במדים הלאומיים. בין שלישי לרביעי הוא יחזור להרכב האלביסלסטה נגד ברזיל (1:30, בספורט1), שביצעה מספר שינויים ב-11

(גודל טקסט)

אחרי שהמפגש הקודם ביניהן בוטל באופן שערורייתי, נבחרות ארגנטינה וברזיל ישחקו זו מול זו בלילה שבין שלישי לרביעי (1:30 בספורט1) בשחזור גמר הקופה אמריקה, כאשר ניצחון עשוי להבטיח לאלביסלסטה את הכרטיס לקטאר. מי שיחזור להרכב של ארגנטינה הוא ליאונל מסי, שמאז הצטרפותו לפריז סן ז'רמן נראה הרבה יותר טוב במדים הלאומיים מאשר באלו של הקבוצה הצרפתית.

להלן המספרים של הפרעוש, שספג בשבוע שעבר ביקורת על חוסר מחויבותו לפריז סן ז'רמן בעקבות העובדה שהתייצב לנבחרת למרות שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים של קבוצתו. מאז המעבר שלו לצרפת ב-10 באוגוסט, מסי הופיע בשבעה משחקים במדי נבחרת ארגנטינה, כשרק באחרון נגד אורוגוואי הוא לא השלים 90 דקות ובסך הכל רשם 1095 דקות על כר הדשא. לעומת זאת, בפ.ס.ז' החמיץ מסי שבעה מתוך 15 המשחקים של הקבוצה ושיחק רק 596 דקות.

גם תפוקת השערים שלו פורייה הרבה יותר כשהוא משחק תחת ליאונל סקאלוני מאשר אצל מאוריסיו פוצ'טינו. שישה כיבושים היו למסי בנבחרת (ממוצע של שער כל 182 דקות) בשלושת החודשים האחרונים, כאשר בשורות מחזיקת הגביע הצרפתי הוא הבקיע שלושה בלבד (כל 198 דקות בממוצע).

ליאונל מסי
ליאונל מסי | אימג'בנק GettyImages, JUAN IGNACIO RONCORONI

כך או כך, מספר 10 ישוב כאמור ל-11 במקומו של פאולו דיבאלה שפתח ובישל בניצחון 0:1 על אורוגוואי, כאשר השינוי הנוסף בארגנטינה עשוי להגיע בעמדת הקשר האחורי – וגם כאן זה עלול להכעיס את פריז סן ז'רמן. הקשר ליאנדרו פארדס, שרק התאושש ממתיחה בשריר, התאמן לצד יתר שחקני הנבחרת וייתכן שיפתח על חשבונו של גידו רודריגס, למרות שלא היה פעיל במשך חודש.

בצד של ברזיל, שכבר הבטיחה את הכרטיס למונדיאל, המאמן טיטה תרגל באימון אתמול הרכב שבו בוצעו שלושה שינויים לעומת ה-11 שפתחו בניצחון 0:1 על קולומביה. בחוד, מתאוש קונייה תורגל במקום גבריאל ז'סוס, בעוד במרכז ההגנה תפס אדר מיליטאו את מקומו של טיאגו סילבה. השינוי השלישי כפוי: בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, קאסמירו לא יוכל לשחק ומי שכנראה יחליף אותו הוא פאביניו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי