ארגנטינה חגגה: "מי שלא קופץ, לא נוסע למונדיאל"

play
ליאונל מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים העפלה למונדיאל | רויטרס
ארגנטינה ומסי פגשו את ברזיל והבטיחו את מקומם במונדיאל 03:04

האלביסלסטה הבטיחו העפלה מוקדמת, מסי שיופיע בגביע העולמי בפעם החמישית: "אני נכנס לקצב". סקאלוני: "שנה מדהימה"

(גודל טקסט)

חדר ההלבשה של נבחרת ארגנטינה לבש חג הלילה (בין שלישי לרביעי) אחרי ה-0:0 נגד ברזיל, שהבטיח העפלה למונדיאל 2022. השחקנים חגגו ושרו "מי של קופץ, לא נוסע לקטאר", ובתקשורת ציינו: "ארגנטינה ועוד 12 הבטיחו את הכרטיס".

במוקדמות מונדיאל 2018 ארגנטינה הפסידה 4 פעמים והבטיחה את העלייה רק במחזור הסיום של המוקדמות, הודות לשלושער של ליאונל מסי ו-1:3 באקוודור. הפעם האלביסלסטה הרשימו עם מאזן נקי מהפסדים והבטיחו את ההעפלה הרבה לפני קו הסיום.

ליאונל מסי חזר להרכב אחרי שבסוף השבוע שיחק רק 14 דקות נגד אורוגוואי. הוא לא הבריק, אבל משך הרבה תשומת לב, סיכן את השער פעמיים ובסיום אמר: "אני נכנס לאט לאט לקצב שלי ואני מקווה לסיים את השנה בצורה טובה. אני מרגיש טוב, אחרת לא הייתי משחק הלילה".

מסי, השחקן היחיד בהיסטוריה שכבש במונדיאל בשלושה עשורים שונים של חייו, יופיע בגביע העולמי בפעם החמישית – אם יהיה בריא כמובן. הוא ישווה בכך את השיא ששייך כעת לאנטוניו קרבחאל (מקסיקו, 1950-1966), לותר מתאוס (גרמניה, 1982-1998) ורפא מארקס (מקסיקו, 2002-2018).

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי נגד ברזיל
בדרך למונדיאל החמישי שלו. ליאונל מסי | אימג'בנק GettyImages, Daniel Jayo

"זו הייתה שנה מדהימה", אמר המאמן ליאונל סקאלוני, שבקיץ הוביל את ארגנטינה לזכייה בקופה אמריקה – תואר ראשון מאז 1993. סקאלוני שהתחילה שימש כמאמן זמני ולאחר מכן הפך לקבוע, הוסיף: "לזכות בקופה ולעלות למונדיאל בלי להפסיד, זה חלום".