מאנצ'יני: "היה יכול להיות טוב יותר, אבל אל תשכחו מה עשינו ביורו"

play
מאמן נבחרת איטליה רוברטו מאנצ'יני | אימג'בנק GettyImages, Claudio Villa
תקציר: הגרלת פלייאוף העלייה למונדיאל 2022 00:59

באיטליה לא מרוצים מההגרלה שזימנה להם מפגש אפשרי עם פורטוגל בגמר פלייאוף העלייה למונדיאל, אך מאמינים ביכולתם. וגם: הנתון המרשים של כריסטיאנו רונאלדו וחבריו

(גודל טקסט)

תחושות לא קלות באיטליה לאחר שנקבע הערב (שישי) כי אלופת אירופה תהיה באותו מסלול עם נבחרת פורטוגל בהגרלת פלייאוף מונדיאל 2022. האזורי ישחקו בחצי הגמר מול נבחרת צפון מקדוניה, בעוד הפורטוגלים ייפגשו עם טורקיה. במידה שהחבורה של רוברטו מאנצ'יני ינצחו בחצי הגמר, הם ייצאו למשחק חוץ בגמר מול המנצחת בין הנבחרת של פרננדו סנטוס לטורקים. המשמעות היא, שאחת מבין שתי אלופות אירופה האחרונות לא תהיה במשחקי גביע העולם בקטאר בסוף השנה הבאה.

"ההגרלה יכולה הייתה להיות טובה יותר", אמר מאמן נבחרת איטליה רוברטו מאנצ'יני לאחר ההגרלה. "זה ברור לכולם שגם אנחנו וגם פורטוגל פייבוריטיות במשחקי חצי הגמר. מדובר במשחק אחד בלבד, מה שמסבך עוד יותר את העניינים". מאמן אלופת אירופה ניסה לשדר ביטחון: "אנחנו מאמינים בעצמנו ואנחנו אופטימיים, במיוחד ברגעים בהם הכל נראה מעט קשה יותר".

מאנצ'יני המשיך: "היה לנו קמפיין מוקדמות מצוין. גם במשחק נגד שוייץ הגיע לנו לנצח, ובכל זאת לא עשינו את זה. נצטרך לכלות יכולת טובה מאוד, ואז נראה מה יקרה בגמר". על המפגש עם כריסטיאנו רונאלדו וחבריו: "ברור שהיינו רוצים להימנע ממפגש איתם, כמו שהם בטח היו מעדיפים לא לשחק נגדנו". מאמן איטליה הזכיר: "בואו לא נשכח מה עשינו רק לפני כמה חודשים (הזכייה ביורו). כשאנחנו ביחד, רגעי הקסם האלה קורים, וזה מאוד חשוב ששחקני הסגל יהיו זמינים עבורנו".

אם איטליה אכן תפגוש את נבחרת פורטוגל בגמר, היא תיאלץ לנסות לקטוע לכריסטיאנו רונאלדו וחבריו רצף של תשע השתתפויות בטורנירים גדולים – מונדיאל ויורו.