אגוארו יהיה במונדיאל? "עלה הרעיון שאצטרף לצוות המקצועי"

play
סרחיו אגוארו במדי נבחרת ארגנטינה | אימג'בנק GettyImages, Buda Mendes
שער האליפות של סרחיו אגוארו במנצ'סטר סיטי נגד ק.פ.ר ב-2012 00:22

החלוץ שפרש עשוי להצטרף בכל זאת לנבחרת ארגנטינה לקטאר: "אני אסע, דיברתי עם סקאלוני. יש רצון לזכות, הנבחרת בטוחה בעצמה"

(גודל טקסט)

לפני חודשיים סרחיו אגוארו נאלץ להודיע על פרישה מכדורגל בגיל 33 בלבד, זאת בשל בעיות בליבו. המכה הייתה קשה עבור החלוץ הארגנטינאי ולא רק בגלל הפרידה מהמשחק, אלא גם מכיוון שהמשמעות הייתה שהוא לא יוכל להשתתף במונדיאל 2022 עם נבחרת ארגנטינה. עם זאת, מיד לאחר הודעת הפרישה של "קון", בארגנטינה החל קמפיין שמטרתו לצרף את אגוארו למשלחת הארגנטינית לקטאר – ונראה שהמאמצים נשאו פרי, לפחות על פי דבריו של שחקן העבר היום (שישי).

בשיחה עם "רדיו 10" במולדתו, אגוארו אמר: "למונדיאל אני אסע. השבוע תהיה לנו פגישה ואני רוצה להיות שם, הבעיה היא להיות שוב סגור במשך הרבה זמן". החלוץ, שסיים את הקריירה בברצלונה, סיפר כי הוא שוחח עם מאמן הנבחרת ליאונל סקאלוני ועם נשיא ההתאחדות הארגנטינית: "עלה הרעיון שאצטרף לצוות המקצועי, דיברתי עם סקאלוני וגם עם קלאודיו טאפיה. צריך למצוא פתרון".

סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה
"למונדיאל אני אסע". סרחיו אגוארו | ברני ארדוב

בנוסף, אגוארו התייחס לזכייה המרגשת של נבחרתו בקופה אמריקה אשתקד, ולחלום שארגנטינה תניף את גביע העולם בקטאר: "זה משהו שחיפשנו זמן רב. אחרי הזכייה בקופה אמריקה, מסי חש הקלה גדולה. הרצון לזכות במונדיאל קיים. הנבחרת מאוד בטוחה בעצמה. סקאלוני מצא את התלכיד הנכון וזה חשוב מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי