אוקראינה חגגה ערב מושלם: "נתנו לאנשים בבית לחייך כמה דקות"

play
שחקן נבחרת אוקראינה, אולכסנדר זינצ'נקו | GettyImages, Ian MacNicol
גאוות יחידה: אוקראינה גברה 1:3 על סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף המונדיאל 01:58

הנוער, הצעירה והבוגרת ניצחו באותו יום. זינצ'נקו וחבריו במרחק משחק אחד מהמונדיאל, במולדתו מתלהבים: "יש לנו פלה חדש"

(גודל טקסט)

איזה יום גדול לכדורגל האוקראיני. בצל המלחמה הרצחנית עם רוסיה התוקפנית, נבחרת אוקראינה גברה אתמול (רביעי) 1:3 על סקוטלנד בחוץ והיא נמצאת עכשיו מרחק משחק אחד מהעפלה למונדיאל 2022. ביום ראשון היא תתארח אצל ויילס כשהמנצחת תעפיל למונדיאל בקטאר ותשחק בבית ב' עם אנגליה, ארה"ב ואיראן.

ההישג של הנבחרת הבוגרת השלים ערב מושלם. לפני כן נבחרת הנוער ניצחה את נורבגיה 2:3 (אולי בדרך למפגש עם ישראל ביורו U19 בהמשך החודש) והנבחרת הצעירה הביסה 0:4 את איי פארו במוקדמות היורו.

האיכות של אוקראינה – עם שחקנים כמו זינצ'נקו, ירמולנקו, מלינובסקי וירמאצ'וק – עשתה את ההבדל בגדול ומחקה את יתרון הביתיות של הסקוטים.

שחקני נבחרת אוקראינה
שיא הרגש. אוקראינה | רויטרס

אולכסנדר זינצ'נקו, שריגש ערב המשחק עם מסיבת עיתונאים מלאת דמעות בצל המלחמה באוקראינה, אמר אמש: "כולם יודעים מה קורה בבית והמאמן (אולכסנדר פטראקוב) בחר במילים הנכונות בחדר ההלבשה, לפני העלייה למגרש. הוא לא היה צריך להגיד הרבה כי כולם הבינו את המשמעות, אבל הוא אמר את הדברים הנכונים".

שחקנה של מנצ'סטר סיטי הוסיף: "אני רוצה להודות לסקוטים על קבלת הפנים החמה שלהם, על מחיאות הכפיים ועל הדברים שהשחקנים והצוות המקצועי שלהם אמרו. העתיד? החלום הכי גדול שלנו הוא שהמלחמה תיגמר. אני שמח שנתנו לאנשים בבית סיבה לחייך לכמה דקות".

מגן אברטון, ויטלי מיקולנקו, אמר: "הקשנו על עצמנו. עד אמצע המחצית השנייה היינו יכולים לכבוש כבר חמישה שערים ולגמור את המשחק".

מי שהרשים ב-18 הדקות בהן שיחק כמחליף, היה מיכאילו מודריק. שחקן הכנף של שחטאר דונייצק (שאמור לעבור לבאייר לברקוזן) נכנס להופעת בכורה בנבחרת הבוגרת והרשים עם מהלכים מבריקים. סוכן הכדורגלנים ויאצ'סלב זחובאילו התראיין לתקשורת במולדתו, שיבח את השחקנים והתייחס למודריק: "לדעתי גידלנו פלה חדש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי