השוד המזוין והתיעוד מהמכשפה: עלילות פוגבה מסעירות את צרפת, וגם את אמבפה

play
שחקני נבחרת צרפת פול פוגבה, קיליאן אמבפה | GettyImages, John Berry
גרינפלד העניק פנדל, מודריץ' כבש: קרואטיה ניצחה 0:1 את צרפת המתוסכלת 01:57

בצרפת חושפים: פוגבה נשדד באיומי אקדח אחרי שהובל לדירה של עבריינים בפריז, ונסחט על ידי חבר ילדות גם לאחר ששילם לכנופייה שלו 100 אלף יורו. בינתיים אמבפה מנסה להשיג את הסרטון מהביקור שלו אצל המכשפה ש"הטילה עליו קללה", ושוקל לדרוש להדיחו מהנבחרת

(גודל טקסט)

פרשת פול פוגבה והמכשפה הולכת ומסתעפת. לפי דיווח ב"ל'אקיפ", קיליאן אמבפה עליו כביכול ביקש קשר יובנטוס להטיל קללה, "עוקב מקרוב אחרי ההתפתחויות", וזועם על השחקן. על פי הדיווח, אמבפה אף שוקל לפנות למאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן ולהבהיר לו שהוא לא מתכוון לשחק עם פוגבה במדי הטריקולור, כך שדשאן יצטרך לבחור אחד מבין השניים לסגל במונדיאל.

כזכור, את הטענות לפיהן פוגבה שכר מכשפה ש"תטיל כישוף" על אמבפה חשף אחיו של פוגבה, מתיאס. "פול רצה להשתיק אותי, אבל הוא לא יכול. הכול נכון, גם זה שפול שכר את שירותיה של מכשפה שתטיל קללה על אמבפה רק בגלל שהוא מקנא בהצלחה שלו בנבחרת", אמר מתיאס על אחיו, וטען ש"הוא פחדן גדול, בוגד והאיש הכי צבוע על פני האדמה".

כעת אמבפה עוקב מקרוב אחרי הפרשה, ואם תיחשף ראייה של ממש המוכיחה שפוגבה אכן נעזר במכשפה כדי להטיל עליו קללה – הוא עשוי לממש את איומו ולהתנות את הופעתו בנבחרת במונדיאל בכך שפוגבה לא יהיה חלק מהסגל. לפי "ל'אקיפ", השמועה בקרב שחקני נבחרת צרפת היא שהביקור אצל המכשפה תועד, ויש סרטון בו היא נראית מטילה את הקללה על אמבפה.

שחקני נבחרת צרפת פול פוגבה, קיליאן אמבפה לצד המאמן דידייה דשאן
הקללה תיפגע גם בנבחרת צרפת במונדיאל? פוגבה, אמבפה ודשאן | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

פול פוגבה טען מנגד שנפל קורבן לאיומים ולניסיון סחיטה של 13 מיליון יורו מצד כנופייה אלימה. לפי אחד הדיווחים, פוגבה הובל בחודש מרץ האחרון לדירה בפרברי פריז, בה שהו שני עבריינים רעולי פנים ששדדו אותו באיומי אקדחים. לפי "RMC", פוגבה אף שילם לכנופייה שהאמין שאחראית לשוד כ-100 אלף יורו, והאמין שהסכום יספיק כדי שיעזבו אותו במנוחה. לצערו, זה לא קרה והכנופייה – בראשות חבר הילדות הקרוב שלו — דרשה ממנו סכומים גבוהים בהרבה. אותו חבר אף הסביר לפוגבה שהחוב שצבר הוא בגין אבטחה שהוא ואנשיו הצמידו לשחקן במשך השנים.