קטאר תאפשר מכירת בירה במהלך המונדיאל, אבל לא ביציעים

דיווח: מארחת גביע העולם הסכימה למכירת המשקה חרף חוקי האיסלאם, אך בשעות ספציפיות ולצד איסור לשתות אלכוהול בתוך האצטדיונים

(גודל טקסט)

בשורת ענק לאוהדים ולצופים שיגיעו לקטאר במהלך חודשים נובמבר ודצמבר השנה למשחקי המונדיאל. על פי ידיעה ב"רויטרס", בקטאר התקבלה החלטה שלפיה יוכלו האוהדים לרכוש בירה שתכיל אלכוהול – על אף ששתיית אלכוהול אסורה על פי חוקי האיסלאם. תחילה נראה היה שכלל לא תימכר בירה בגביע העולם, שהשנה כידוע ייערך בחורף לראשונה בתולדות הענף.

על פי הידיעה, הבירה תימכר במתחמי האוהדים והאצטדיונים, אבל לא בתוך המגרשים ועל כן גם תיאסר שתיית בירה ביציעים או במסדרונות האצטדיונים. תהיה זו "באדווייזר", חברת הבירה האמריקנית שהינה אחת מנותנות החסות המרכזיות של גביע העולם, שתקבל אישור בלעדי להגיש בירה במתחמים, אך כאמור לא בתוך האצטדיונים

אוהד נבחרת אנגליה שותה בירה
בירה לא תימכר בתוך האצטדיונים, אבל כן במתחם | רויטרס

"בירה תהיה זמינה עם פתיחת השערים ומי שיירצה לשתות בירה, יוכל", אמר גורם בכיר ל"רויטרס", "הוא גם יוכל לרכוש עד שעה אחרי המשחק". כמו כן הוסיף הגורם ש"באדווייזר" תמכור בירה לכל החפץ במתחמי האוהדים, אולם מהשעה 18:30 ועד 01:00 בלבד.

מכיוון שהשנה המונדיאל נערך בקטאר, מדינה מוסלמית עם פיקוח קפדני בנוגע לשתיית אלכוהול, מדובר בנושא מורכב מאוד שפיפ"א מתנהלת איתו בזהירות מול ראשי קטאר. בינתיים הושגו הבנות על אופן המכירה, אולם טרם התקבלה החלטה כמה תעלה קניית בירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי