פירמינו מחוץ לסגל נבחרת ברזיל למונדיאל, דני אלבס בפנים

play
שחקן נבחרת ברזיל, רוברטו פירמינו | רויטרס
ראפיניה כיכב עם צמד ובישול, ברזיל דרסה את טוניסיה 1:5 02:35

חלוץ ליברפול יצפה בגביע העולמי מהבית: טיטה העדיף את פדרו מפלמנגו, גם גבריאל בחוץ. המגן בן ה-39 יסגור מעגל בקטאר

(גודל טקסט)

כמו בכל מונדיאל, גם לגביע העולמי שייפתח בעוד 13 ימים בקטאר תגיע נבחרת ברזיל כאחת המועמדות לזכייה, והיום (שני) המאמן טיטה פרסם את רשימת 26 השחקנים שינסו להצעיד את הסלסאו להנפה ראשונה מאז 2002. גולת הכותרת היא אי הכללתו של רוברטו פירמינו מליברפול, וזימונו של דני אלבס בן ה-39.

השם המפתיע שנכנס לסגל הסופי במקום פירמינו הוא זה של חלוץ פלמנגו, פדרו בן ה-25, שעד כה קיים רק שתי הופעות במדים הלאומיים והבקיע שער אחד, כאשר במועדון יש לו 29 כיבושים ו-10 בישולים ב-59 הופעות ב-2022. לפירמינו ניסיון בינלאומי עשיר הרבה יותר, עם 17 שערים לזכות ברזיל ב-55 הופעות, אלא שמאז גמר הקופה אמריקה בו הפסידו הצהובים-ירוקים לארגנטינה אשתקד, שחקנה של ליברפול זומן רק פעם אחת לסגל ולא קיבל אפילו דקה. העונה מגלה "בובי", כפי שהוא מכונה באנגליה, יכולת טובה שתורגמה לשמונה שערים וארבעה בישולים בכל המסגרות עבור המרסיסייד.

דני אלבס שחקן נבחרת ברזיל
יסגור מעגל בקטאר. דני אלבס | אימג'בנק GettyImages, Francois Nel

מבחינת אלבס הוותיק זו תהיה סגירת מעגל משמעותית, אחרי שהחמיץ את מונדיאל 2018 בשל קרע ברצועה הצולבת. המגן הימני, שיופיע בפעם השלישית בקריירה בטורניר הנבחרות החשוב ביותר בענף, גבר על לוקאס וריסימו מבנפיקה במאבק על המקום האחרון בסגל.

הפתעה מסוימת ניתן לראות גם באי זימונו של בלם ארסנל, גבריאל, ושחקנים בכירים נוספים שנותרו בחוץ הם מתאוס קוניה מאתלטיקו מדריד, רוז'ר איבנייז מרומא ורנאן לודי מנוטינגהאם פורסט. פיליפה קוטיניו, אגב, יחמיץ את הגביע העולמי בעקבות פציעה.

הסגל המלא של נבחרת ברזיל

שוערים: אליסון בקר (ליברפול), אדרסון (מנצ'סטר סיטי), ווברטון (פלמייראס)

הגנה: אדר מיליטאו (ריאל מדריד), דני אלבס (פומאס), דנילו (יובנטוס), מרקיניוס (פריז סן ז'רמן), טיאגו סילבה (צ'לסי), ברמר (יובנטוס), אלכס סנדרו (יובנטוס), אלכס טלס (סביליה)

קישור: קאסמירו (מנצ'סטר יונייטד), פאביניו (ליברפול), פרד (מנצ'סטר יונייטד), ברונו גימראייש (ניוקאסל), אברטון ריביירו (פלמנגו), לוקאס פאקטה (ווסטהאם)

התקפה: ניימאר (פ.ס.ז'), ויניסיוס (ריאל מדריד), ראפיניה (ברצלונה), רישארליסון (טוטנהאם), רודריגו (ריאל מדריד), אנטוני (מנצ'סטר יונייטד), גבריאל ז'סוס (ארסנל), מרטינלי (ארסנל), פדרו (פלמנגו)

  • בית ז'

      קבוצה משחקים נצחונות תיקו הפסדים שערים נקודות
    1
    ברזיל
    0 0 0 0 0-0 0
    2
    סרביה
    0 0 0 0 0-0 0
    3
    קמרון
    0 0 0 0 0-0 0
    4
    שוויץ
    0 0 0 0 0-0 0

סדר המשחקים של ברזיל במונדיאל:

24.11 ברזיל – סרביה (21:00)
28.11 ברזיל -שווייץ (18:00)
2.12 קמרון – ברזיל (21:00)