"איפה שהיה אפור, כעת יש צבע": באנגליה חוגגים את זימון מדיסון

play
ג'יימס מדיסון שחקן לסטר סיטי | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 10.11 06:22

"לאף שחקן לא הגיע זימון יותר ממנו", צייץ גארי ליניקר, וגם יתר הפרשנים הסכימו: "סאות'גייט שינה את דרכו". ומה לגבי מגווייר?

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה פרסמה אמש (חמישי) את הסגל שלה למונדיאל בקטאר, כשגארת' סאות'גייט צריך היה לקבל לא מעט החלטות לא פשוטות. בתקשורת הבריטית החמיאו בעיקר להכללתו בסגל של ג'יימס מדיסון. "לאף שחקן לא הגיע להיות בסגל יותר ממנו", צייץ כוכב העבר גארי ליניקר. "הוא הדוגמא המושלמת לשחקן שנדחק ברגע האחרון לסגל, בזכות ההופעות המבריקות שלו".

ב-2022 רשם כוכב לסטר 17 שערים ו-10 בישולים, ולפי איש "סקיי" ניק רייט, "מדובר בשינוי משיטת הפעולה הקבועה של סאות'גייט, שבדרך כלל מעדיף ניסיון בינלאומי. אבל ברור שמה שמדיסון כן מביא, שווה את השינוי הזה. המספרים שלו טובים יותר משל כל יתר החברים שלו לחלק הקדמי, והיה שווה לעשות מקום לניצוץ היצירתי שלו. הוא שחקן שיכול לעשות את השינוי, בדיוק מה שאנגליה תצטרך במשחקים צמודים שלא פעם מוכרעים ברגעי קסם".

"איפה שפעם היה אפור, כעת יש צבע", הוסיף דומיניק קינג ב"דיילי מייל". "כעת נראה איזה תפקיד סאות'גייט מייעד למדיסון. יותר מדי פעם הסגלים של גארת' היו מלאים בשחקני הגנה, אבל זה הנוכחי מרגיש אחר. מדיסון השתפר, הוא בכושר הטוב בחייו, ולהשאיר אותו בחוץ היה בלתי נסלח".

אחד מהשמות הגדולים שכן נותרו בחוץ הוא ג'יידון סאנצ'ו. לפי כתב סקיי רוב דורסט, "ג'יידון אפילו לא היה חלק מהדיונים, בגלל שלסאות'גייט היו אופציות טובות יותר. הוא צעיר ומוכשר ובוודאי יהיה בסגל באליפויות הבאות, אם יהיה יציב יותר".

את הביקורת העיקרית ספג סאות'גייט על זימונו של הארי מגווייר, שפתח את העונה בצורה רעה מאוד במנצ'סטר יונייטד, בשורותיה רשם ארבעה משחקי ליגה בלבד עד כה העונה. "הוא היה יוצא מהכלל בטורנירים הקודמים, אבל אם אתה לא מבשחק בקבוצה שלך, זה הימור ענק", אמר אלן שירר. "זו דרישה ענקית, לזרוק אותו הישר לתוך המונדיאל, הטורניר הגדול מכולם, בלי שהוא משחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי