מים חומים בברז וחום כבד ב-175 פאונד ללילה: ה"מלון" שהרגיז את התיירים

play
קטאר 2022 | רויטרס
פז חסדאי, שליח ספורט1 לקטאר, מדווח לפני פתיחת מונדיאל 2022 01:07

אין מיזוג באוהלים, מתחם הצפייה אינו מוצל והאוהדים זועמים: "אעזוב את המקום, גם אם שילמתי אלפי דולרים". צפו בתיעוד

(גודל טקסט)

שעות בודדות נותרו עד לשריקת הפתיחה של מונדיאל 2022 בקטאר, ונדמה שהבעיות סביב ארגון הטורניר לא מפסיקות לצוץ. היום (ראשון), עיתונאי ה"BBC" נסטה מקגרגור פרסם סרטון מהמדינה המדברית בה הוא מציג תמונה עגומה לגבי תנאי הלינה של התיירים.

מקגרגור הגיע למתחם לכפר האוהדים "קטיפאן איילנד" צפונית לדוחא, והזדעזע יחד עם התיירים. במתחם יש 1,800 אוהלים והמחיר רחוק מלהיות לכל כיס – 175 פאונד ללילה. על פי העדויות, חוסר שביעות רצונם של התיירים בהחלט ניכר.

לראות ולא להאמין. כפר האוהדים בקטאר

פדרו ופאטימה, זוג ממקסיקו, סיפרו כי הם התלהבו כשראו באינטרנט את התמונות מהמתחם, אך המציאות רחוקה ממה שהם ציפו. האוהל מורכב מפלסטיק עבה, מה שהופך את החום הקטארי לעוד יותר בלתי נסבל עבורם. כדי להחמיר את המצב, בחדר אין מזגן אלא מאוורר בלבד.התיירים ממקסיקו אף סיפרו כי למים במקלחת יש גוון חום, וכי הם מצחצחים שיניים מבקבוק מים מטעמי היגיינה.

ג'מאל, תייר מצרפת, סיפר כי הוא מתכוון לעזוב את המתחם על אף שהשקיע לא פחות מ-3,300 דולר.

שוגו נקאשימה, תייר יפני שהזמין אוהל לשבועיים הקרובים, הוסיף: "אם לא אצחק, אני אבכה. אני לא יכול לשנות את מקום הלינה שלי אז אצטרך להשלים עם זה ולחכות למשחק של יפן. אהיה כאן רק כדי לישון, בימים אצא ואחקור את העיר – אני לא רוצה להישאר כאן".

מקרגור הוסיף כי בצמוד לאיזור האוהלים הוקם מתחם עם מסך ענק שאמור לשמש את התיירים. עם זאת, ספק אם האוהדים יתלהבו מצפייה במשחקים, משום שבמתחם אין גגות או הגנה מסוג אחר מפני השמש הקופחת. בהחלט לא התנאים שמתאימים לאירוע בסדר גודל שכזה.

לחצו ללוח השידורים המלא של מונדיאל 2022

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי