"אוצ'ואה הוא האלוהים שלנו, אגדת מונדיאל": במקסיקו היללו את השוער

play
גיירמו אוצ'ואה, שוער נבחרת מקסיקו | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 22.11 04:01

הקפטן שהדף את הפנדל של לבנדובסקי זכה לשבחים ברחבי העולם: "הנבחרת מקבלת אותו כל ארבע שנים, ובכל טורניר הוא הטוב ביותר". אוהדי באיירן מינכן קטלו את החלוץ הפולני שעזב לברצלונה: "נהנה מהחיים החדשים?"

(גודל טקסט)

התיקו המאופס השני ברציפות במונדיאל בקטאר השאיר את ערב הסעודית בפסגת בית ג', אחרי ניצחונה הסנסציוני על ארגנטינה ועם 0:0 מאכזב בין פולין למקסיקו.

גולת הכותרת במשחק הייתה ההצלה המרהיבה של גיירמו אוצ'ואה לפנדל של רוברט לבנדובסקי, הדיפה שהייתה שווה נקודה יקרה במשחק טוב יותר של המקסיקנים. 16 שנים אחרי שנקרא לסגל נבחרת מקסיקו במונדיאל 2006, השוער הותיק נכנס לספרי ההיסטוריה יחד עם מספר שחקנים נוספים בראשות הטורנירים בהם לקח חלק – חמישה במספר.

ברשת היללו את הכוכב המקסיקני: "מקסיקו מקבלת כל ארבע שנים את אוצ'ואה ובכל הופעה הוא השחקן הטוב ביותר שלה", "החומה האמיתית במקסיקו" ו-"בגיל 37 הוא המצטיין על הדשא, אגדה". השוער קיבל גם בסיום את פרס השחקן המצטיין של המשחק.

צפו בפנדל של רוברט לבנדובסקי ובתקציר ה-0:0 בין מקסיקו לפולין באדיבות כאן 11 – המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

מחמיץ הפנדל והמאוכזב הגדול של המשחק, רוברט לבנדובסקי, רשם משחק שני רצוף בו הוא לא כובש מהנקודה הלבנה, זאת אחרי שהחמיץ במשחקו האחרון בברצלונה לפני המונדיאל. לחלוץ הפולני זה טורניר שני בו הוא לובש את מדי הנבחרת, אך ב-11 בעיטות שלו לשער בשני הטורנירים, הוא פגש את המסגרת רק ארבע פעמים ולא כבש אפילו פעם אחת.

אוהדי באיירן מינכן קטלו את החלוץ שעזב אותם בקיץ: "שני פנדלים שהחמצת, השעייה משלושה משחקים, ליגה אירופית – הכל בשלושה שבועות. נהנה מהחיים החדשים שלך, לבנדובסקי?".

המספרים:

* הערב ערך קמיל גליק את הופעתו ה-100 במדי נבחרת פולין.

* 79 פנדלים בעט במהלך הקריירה – החמיץ רק שמונה, אך שניים מהם היו בשני המשחקים האחרונים (הערב מול מקסיקו ובמשחקה האחרון של ברצלונה).

* פעם ראשונה בתולדות המונדיאל שקפטן הדף פנדל של קפטן.

* התיקו המאופס השני ברציפות במשחקי היום במונדיאל, זאת לאחר שב-2018 ברוסיה היה רק אחד – בין דנמרק לצרפת בשלב הבתים.

* הפנדל שעצר אוצ'ואה היה השני בהיסטוריה של הנבחרת המקסיקנית באליפות העולם, כשההדיפה האחרונה הייתה במונדיאל הראשון אי פעם ב-1930.

* זה היה הפנדל ה-17 שאוצ'ואה עצר במהלך הקריירה והרביעי במדי נבחרת מקסיקו.

שני המשחקים שנותרו בבית ג':

פולין – ערב הסעודית (15:00, 26.11)
ארגנטינה – מקסיקו (21:00, 26.11)

פולין – ארגנטינה (21:00, 30.11)
ערב הסעודית – מקסיקו (21:00, 30.11)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי