רונדה ראוזי מתקרבת בצעדי ענק ל-WWE

WWE
WWE | טוויטר

אלופת הנשים של UFC במשקל תרנגול לשעבר מוכנה לעבור לאתגר הבא בחייה, ועל פי דיווחים ביממה האחרונה בארצות הברית ראוזי צפויה להיכנס לזירת ההיאבקות

(גודל טקסט)

רונדה ראוזי מתקרבת בצעדי ענק ל-WWE. אלופת הנשים של UFC במשקל תרנגול לשעבר מוכנה לעבור לאתגר הבא בחייה, ועל פי דיווחים ביממה האחרונה בארצות הברית ראוזי צפויה להיכנס לזירת ההיאבקות.


בשבוע שעבר דיווחנו שראוזי נכחה בטורניר הנשים הראשון של ה-WWE, שם היא וחברותיה חלוצות ה-UFC נקלעו לעימות מול חלוצות ה-WWE – שארלוט פלייר, בקי לינץ', סאשה בנקס וביילי.
 


כעת פורסם שראוזי מנהלת משא ומתן עם ארגון ההיאבקות הפופולארי על אפשרות להתאבק ברסלמניה 34, מול "מלכת ה-WWE" שארלוט פלייר – בתו של ריק פלייר האגדי.



שארלוט וריק פלייר. המתאבקת הכי טובה ב-WWE (WWE, אתר רשמי)
שארלוט וריק פלייר. המתאבקת הכי טובה (WWE, אתר רשמי)


כזכור, שמה של ראוזי כבר נקשר תקופה ארוכה ל-WWE, והלוחמת לשעבר אף הביעה את חיבתה לארגון. ראוזי לקחה חלק ברסלמניה 31, שעה שהשתתפה בפרומו עם דה רוק מול טריפל אייץ' ואשתו סטפני מקמהון, וכאמור בצילומים לטורניר הנשים ב-14 ביולי.


בנוסף, מקמהון הבת הצהירה מספר פעמים בכלי התקשורת שאחד היעדים שלה הוא צירופה של ראוזי ל-WWE, ונראה שהיעד נהיה בר השגה מדי יום.


The #MaeYoungClassic will celebrate and showcase female competitors from around the world. Great to have @RondaRousey join us tonight. pic.twitter.com/dQy9C1qFbH

— Triple H (@TripleH) 13 ביולי 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי