זידאן: "ברור שמוראטה יחסר". דולברג וברארדי מועמדים

סיפור הצלחה בגיל 19. דולברג
סיפור הצלחה בגיל 19. דולברג | ציילום: Gettyimages

מאמן ריאל מדריד ערך את מסיבת העיתונאים הראשונה של העונה' ואישר שדנילו עזב. האיטלקי והדני מועמדים להגיע לאלופת אירופה אם עסקת אמבפה לא תצא לפועל. מודריץ' קיבל את חולצה מספר 10

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תפגוש הלילה (מוצ"ש, 00:05, שידור ישיר בספורטHD1) את מנצ'סטר יונייטד במסגרת "גביע האלופות", והמאמן זינדין זידאן ערך את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו לעונת 2017/18. "אני מרוצה והתחושות טובות אחרי עשרה ימי אימונים. המשחק הזה, הראשון שלנו העונה, בא לנו בזמן טוב".

אם הסגל של הקבוצה טוב יותר משנה שעברה: "אנחנו תמיד רוצים להשתפר. יש לנו שחקנים טובים והגיעו שחקנים צעירים, אבל אנחנו תמיד מתכוונים לשפר את הסגל. אנחנו מרוצים מהצעירים שהגיעו. יש להם הרבה רעב והם יודעים לאן הם הגיעו. אם הצלחנו לשפר את הסגל, נראה במהלך העונה."

אם הקבוצה צריכה את אמבפה: "תמיד מדברים על הדברים האלה, אבל יש לנו 30 שחקנים בסגל. הכל יכול לקרות עד ה-31 באוגוסט, הוא שחקן טוב ומבוקש על ידי הרבה מועדונים, אבל אנחנו חושבים על המשחק הקרוב".

אם ההקבוצה נפגעה מעזיבת מוראטה: "בטוח, ראינו כמה הוא תרם לנו בעונה שעברה. כרגע חסר לנו חלוץ, אבל נראה. רונאלדו צריך לחזור ובורחה מיוראל הגיע. נראה עד ה-31 באוגוסט."


רונאלדו. זידאן מאמין שיחזור בהקדם (Gettyimages)

כריסטיאנו רונאלדו: כולם מדברים עליו הרבה. דיברתי איתו והוא היה רגוע ומרוצה. מה שחשוב לי זה מה שהוא רוצה לעשות בריאל מדריד. לא הכחשתי את מה שפורסם ב"אה בולה", אבל אני חושב שהוא יישאר. כרגע הוא בחופשה שהרוויח ביושר אחרי כל מה שעשה העונה. כשיחזור הוא ישתלב בהדרגה . אני בטוח שיחזור מהר".

דנילו: "דנילו עזב. כמו שאמרתי, כרגע חסר לנו חלוץ ונראה איך נפעל. כרגע יש לנו לא מעט שחקנים".

המטרות: "מה שעשינו עונה שעברה היה פנטסטי, כרגע מתכוננים ל'סופר קופה' ומתכוונים לזכות בכל מה שאנחנו יכולים. המטרה לא משתנה, התארים הם מה שמניע אותנו".

חאמס: "מאחל לו את כל המזל שבעולם".

למרות שבריאל מדריד רוצים מאוד לראות את קיליאן אמבפה מגיע לקבוצה כמחליפו של אלברו מוראטה שעזב לצ'לסי, באלופת אירופה מתכוננים לאפשרות שלא יצליחו להנחית את הצרפתי. "מארקה" דיווח היום (שבת) בבירת ספרד וכבר הכינו אלטרנטיבות בדמות קספר דולברג ודומינקו ברארדי.


מיוראל. האופציה מבית (Gettyimages)

דולברג בן ה-19 שיחק בעונה האחרונה באייאקס ונחשב לאחד החלוצים המבטיחים בעולם. החלוץ הדני הצעיר כבש 23 שערים ב-48 משחקים בכל המסגרות ובנוסף הספיק לרשום שלוש הופעות במדי נבחרתו בהן כבש שער אחד. לעומתו ברארדי בן ה-22 משחק יותר כשחקן כנף אבל מסוגל לשחק גם בחוד. בעונה האחרונה בססואולו רשם האיטלקי 10 שערים ו-11 בישולים ב-25 משחקים בכל המסגרות.

בנוסף קיימת האופציה מבית של בורחה מיוראל שחזר לבלאנקוס אחרי עונת השאלה לא מוצלחת בוולפסבורג, אך החלוץ הספרדי בן ה-20 מעדיף לצאת לעונת השאלה נוספת ולחזור לסנטיאגו ברנבאו כשחקן מנוסה יותר. במדי הזאבים כבש מיוראל שני שערים בלבד ב-21 משחקים. אם יישאר בקבוצה אגב, יקבל החלוץ את החולצה מספר 21 שהייתה שייכת למוראטה. מרקוס יורנטה שחזר מעונת השאלה מוצלחת בדפורטיבו אלאבס קיבל את חולצה מספר 18.


מודריץ'. ישים סוף לקללה? (Gettyimages)

שחקן נוסף שקיבל היום מספר חולצה חדש הוא לוקה מודריץ' יהיה מספר 10 החדש של המועדון במקום חאמס רודריגס שעזב לבאיירן מינכן. הקשר הקרואטי שלבש את חולצה מספר 19 מאז הגיע לבירת ספרד בקיץ 2013, יקווה להימנע מהמזל הרע שרדף את מספרי 10 של הבלאנקוס מאז לואיס פיגו. מאז שהפורטוגלי עזב אתה מדריד לבשו אותה רוביניו, ווסלי סניידר, לסאנה דיארה, מסוט אוזיל וכאמור גם חאמס רודריגס כשכל אחד מהם חווה ירידה ביכולתו ועזב את המועדון מאז שקיבל את החולצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי