יוגב אוחיון: ידענו להתמודד עם משחק צמוד ותנאים לא קלים

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | באדיבות איגוד הכדורסל

גארד הנבחרת מרוצה אחרי ה-81:85 על רומניה: "משחק שישרת אותנו בהמשך". אדלשטיין לאחר החזרה לארץ: "אחת המטרות היא להגיע לאליפות עם 10-11 שחקנים שמוכנים לשחק בכל רגע נתון"

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל גברה אמש (ראשון) 81:85 על רומניה והשלימה ניצחון כפול בצמד משחקי ההכנה בבוקרשט. המשחק הפעם התאפיין בעיקר בשליטה של המארחים ששלטו במשחק הפנים ושמרו על יתרון נאה במשך שלבים ארוכים של המשחק, אך לקראת סיומו הגיעה ריצה של חניכיו של אדלשטיין שהצליחה להביא להם ניצחון נוסף.


עומרי כספי רשם הופעת בכורה בקמפיין הנוכחי לאחר שלא שותף במשחק הראשון והוביל את רשימת הקלעים עם 16 נקודות ושישה ריבאונדים אולם ניתן היה לראות שיש לו עוד הרבה חלודה להסיר. שון דוסון היה אחראי לריצה בסיום וסיים את המשחק עם 10 נקודות, בדומה ליוגב אוחיון שקלע במאה אחוז מהשדה והפעיל לחץ על מובילי הכדור של היריבה.




"זה לא היה משחק קל", סיכם אוחיון בסיום, "הם באו הרבה יותר אגרסיביים הפעם. הם הקשו עלינו בהגנות שעד עכשיו לא כל כך עבדנו עליהם, אבל אני שמח שידענו להתמודד עם האווירה ועם התנאים הלא פשוטים שהיו פה ולקחת את המשחק הזה בסוף. אני חושב שזה היה מדד טוב מאוד למשחק מול יריבה עם עמדה 4 מאוד דומיננטית".


"מבחינתנו עברנו סוג משחק שהוא טוב לנו להמשך, משחק צמוד שהיינו בו בפיגור לאורך כל המשחק", המשיך הרכז, "ידענו לנצח וזה מה שחשוב, יש עוד המון עבודה. ראינו כמה דברים שאנחנו חייבים לשפר בהמשך הדרך אבל הדברים שראינו בווידיאו וניסינו לתקן נראו הרבה יותר טוב".



כספי, בלט (איגוד הכדורסל)


מאוחר יותר היום נחתה הנבחרת והמאמן ארז אדלשטיין אמר: "המטרה הייתה להיכנס לקצב של משחק אינטנסיבי ואת זה התחלנו להשיג. התוכנית נבנת בהדרגה עם כוונה לשלב את כולם.  בטורניר ברוסיה ישתתף ליאור אליהו וזה עוד צעד בהכנות. אחת המטרות היא להגיע לאליפות עם 10-11 שחקנים שיהיו מוכנים בכל רגע נתון. אנחנו בדרך לשם".

עוז בלייזר, שלוקח את הדקות אותן הוא מקבל בשתי ידיים, הוסיף: "אני מנסה לתרום בכל שנייה שאני מקבל מהצוות. המטרה שלי הוא לעזור כמה שיותר לנבחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי