62:90 לישראל על בריטניה, ארז אדלשטיין: "מחר יהיה יותר קשה"

נבחרת הכדורסל של ישראל
נבחרת הכדורסל של ישראל | באדיבות איגוד הכדורסל

הנבחרת נשארה מושלמת בהכנותיה לאליפות אירופה ודרסה את הבריטים, האוול, כדיר ובלייזר הוליכו עם 36 נקודות משותפות. אדלשטיין: "משחק הכנה טיפוסי", הלפרין רשם ציון דרך מרשים

(גודל טקסט)
נבחרת הכדורסל שתפתח בעוד 20 ימים את משחקיה ביורובאסקט במשחק נגד איטליה, לא התקשתה בדרייב-אין בתל אביב להביס 62:90 את נבחרת בריטניה, במשחק הראשון מבין שניים אותו יקיימו שתי הנבחרות. מחר (ראשון, 21.00) יקיימו השתיים מפגש נוסף, הפעם עם קהל בניגוד למשחק הערב שנערך על פי בקשת האנגלים ללא קהל ותקשורת.


זה היה נצחון חמישי של ישראל במשחקי האימון אותם היא קיימה. בהיעדרם של מספר שחקנים, העלה אדלשטיין בחמישיה את גל מקל , שון דוסון, גיא פניני, ליאור אליהו וריצ'ארד האוואל. ישראל השתלטה על המשחק בזכות יכולת טובה של הגבוהים האוואל וזלמנסון (9 נקודות במחצית הראשונה) כדי להוליך בהפסקה  35:47.



האוול המשיך ביכולת הטובה שלו גם לאחר ההפסקה כשהנבחרת הגדילה את הפער על יריבתה 49:64. עד לסיום ההפרש רק טפח. יפתח זיו שזומן לסגל כשחקן אימונים עד צאתה של הנבחרת האולימפית למשחקי האוניברסיאדה בטייפה, זכה אף הוא לדקות בכורה בינלאומיות, ואף קלע 8 נקודות ראשונות במדי הבוגרת.


ישראל שלטה בריבאונד (32:40), חילקה 24 אסיסטים אל מול תשעה של בריטניה, שאף איבדה 17 כדורים (ישראל 13). שתי הנבחרות סבלו מאחוזי קליעה נמוכים מעבר לקשת. ישראל 4 מ-15 ובריטניה 3 מ-20.


אולם הדרייב-אין הערב
אולם הדרייב-אין הערב (איגוד הכדורסל)


יותם הלפרין, רשם את הופעתו ה-164 במדים הלאומיים, והוא השווה את מאזנו לזה של מיקי ברקוביץ' המדורג חמישי. הלפרין, שזקוק לעוד 25 משחקים כדי להעפיל אל המקום הראשון שם ניצב יניב גרין עם 189 משחקים, אמר בסיום: "שמח שזה חלק מההיסטוריה שלי ככדורסלן. נתקלנו בנבחרת שהיא לא הכי כשרונית, צריך להמשיך ככה. זו גם היתה טעימה ראשונה של משחק בארץ, וזה טוב לחוות את זה מראש כי זה יכול ללכת לשני הצדדים".

ארז אדלשטיין סיכם: "משחק הכנה טיפוסי בדלתיים סגורות. אנגליה ללא שלושת הביגמנים שלהם. רצנו בהרכבים שונים. נתנו מנוחה למספר שחקנים. מחר הגבוהים של בריטניה ישחקו ואנחנו מצפים לקושי שונה מהערב".


קלעו: האוול כדיר ובלייזר 12 כל אחד, זלמנסון 9, זיו, פניני וטימור 8 כל אחד, שמחון ואליהו 6 כל אחד, מקל 4, דוסון 3, הלפרין 2.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי