למרות הפסד הבכורה: בנבחרת מרוצים מהיכולת מול טורקיה

כספי, נבחרת
כספי, נבחרת | עדי אבישי

ה-84:83 לטורקים התקבל בהבנה, מחמאות לריצ'ארד האוול. כספי: "זה היה משחק אימון טוב. נלמד ממנו בהתאמות שצריך לעשות לסגנון הזה"

(גודל טקסט)

המאזן המושלם של נבחרת ישראל במשחקי ההכנה ליורובאסקט אמנם נקטע אמש (ראשון) לאחר הפסד בכורה 84:83 לטורקיה, אולם בנבחרת מרוצים מהיכולת הטובה שהפגינו השחקנים. הצוות המקצועי הגדיר את ההתמודדות מול הטורקים כמשחק ההכנה הטוב ביותר לטורניר בכלל ולאיטליה בפרט בשל האגרסיביות והקליעה מבחוץ של האורחים.

למשך פרקים גדולים במשחק חניכיו של אדלשטיין התמודדו היטב עם משחק התקפה נהדר ושוטף שהביא לנקודות מהירות בכל התקפה ולסקור גבוה. גם בהגנה נרשמו דקות טובות לאחר מחצית ראשונה רעה באספקט זה, אך זה לא הספיק כדי לרשום ניצחון נוסף לאחר שהטורקים עלו ליתרון לקראת סיום המשחק. למרות ההפסד הצמוד בנבחרת מרוצים מהיכולת שהפגינו מול יריבה איכותית בדמות הטורקים ומקווים להמשיך בגרף השיפור גם במשחקים הבאים.

אחד השחקנים שקיימת שביעות רצון גדולה מיכולתו הוא ריצ'ארד האוול, שהמשיך ביכולת הטובה מהמשחק מול סלובניה. הסנטר המתאזרח הופך לעוגן חשוב במערך של הקבוצה ואילולא בעיית העבירות שלו הוא גם היה זוכה לדקות משחק רבות יותר מאחר והוא נחשב לסנטר הבכיר בקבוצה. אתמול הוא סיים את ההתמודדות עם 16 נקודות והרבה לחימה והקרבה בפן ההגנתי שהעניקו לו נקודות זכות נוספות.


האוול, זוכה למחמאות (עדי אבישי)

"נתקלנו ביריבה מאוד חזקה עם סגנון שלא ראינו עד עכשיו", סיכם יוגב אוחיון בסיום, "הם לחצו על כל המגרש למשך פרקים ארוכים במשחק. המשחק היה שקול לאורך כל הדרך ויכל ללכת לשני הצדדים, אבל לא כל כך השכלנו לעשות מהלכים נכונים לקראת הסוף".

עומרי כספי הוסיף: "טורקיה זו נבחרת אגרסיבית שלוחצת ומשחקת חזק. תמיד יש להם שחקן גבוה מאוד על המגרש. זה היה משחק אימון טוב. אנחנו נלמד ממנו, במיוחד בכל מיני התאמות שצריך לעשות לסגנון הזה. זה סגנון משחק שנשחק מול נבחרת איטליה, שהיא מאוד לוחצת ואגרסיבית". 


שחקני הנבחרת, תירגלו אגרסיביות (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי