עומרי כספי: אני מאוד רוצה לזכות באליפות עם גולדן סטייט

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

בצל הדיווחים על טרייד אפשרי, הפורוורד הישראלי סיפר על רצונו להישאר שחקן הווריירס ולסיים את העונה עם טבעת: "כיף לבוא לעבודה כל יום, כולם פה חסרי אנוכיות וסטיב קר הוא אדם מדהים ומוח כדורסל מדהים"

(גודל טקסט)

בצל הדיווחים על טרייד אפשרי במסגרתו יעבור מגולדן סטייט לקבוצה אחרת עוד לפני הטרייד דדליין, עומרי כספי התראיין בארצות הברית וסיפר על אהבתו לקבוצה ועד כמה הוא נהנה לשחק עם חבורת הכוכבים של האלופה.

השהות עם חבורת הכוכבים: "זה נהדר להיות פה. גם כאשר עברתי תקופות קשות, תמיד שמרתי על הלך רוח חיובי והאמנתי כי דברים טובים יקרו. תשע השנים שלי בליגה היו מסע מדהים עם עליות ומורדות, ועכשיו אני מרגיש מבורך להיות במצב הזה עם החבר'ה האלה, עם צוות האימון הזה ובארגון כזה. זה מקום כיף להיות פה, כיף לבוא לעבודה כל יום. כל לילה המשחקים שלנו משודרים בטלוויזיה הלאומית".

ההתאמה האישית לסגנון של גולדן סטייט: "תמיד הרגשתי שאני יכול לשחק טוב יותר, כמו שמרגישים 60-70 אחוז מהשחקנים בליגה. עבור חלק גדול מהשחקנים פשוט צריך להתאים את המצב הנכון עבורם כדי שיצליח. תמיד הרגשתי שלשחק במערכת שבה הכדור זז, השחקנים נעים והאגו מכוון בכיוון הנכון רק יכול להועיל לי. זה יכול להועיל לכולם, אבל במקרה שלי זה גם יעזור לרמת המשחק שלי".


ההשתלבות
: "כניסה לקבוצה כזו אף פעם לא קלה כשחקן חופשי. המערכת, המאמנים וכל מה שמסביב זה נהדר, אבל יחד עם זאת, אלה הם אלופים מוכחים והם עשו כל כך טוב עד עכשיו, אז זה לא דבר קל להיכנס. אבל תמיד הרגשתי שאם אני אשחק קשוח ואעשה את הדברים הרגילים שאני עושה ואשחק את המשחק שלי דברים טובים יקרו לי בדרך. תודה לאל יש לנו צוות אימון נהדר. סטיב (קר) אדם מדהים. זה מיוחד כשיש בסביבה שלך מוח כדורסל מדהים שכזה. זה תמיד כיף ללמוד ממנו. החבר'ה הם חסרי אנוכיות. לא אכפת להם מי יקלע. כולם עובדים בשביל לנצח ולזכות באליפות. זה מקום כיף לשחק בו כדורסל".

כספי לצד קרי (AFP)
כספי לצד קרי (AFP)

כשנשאל עד כמה הוא רוצה לזכות באליפות, ענה הפורוורד הישראלי: "אני מאוד רוצה לזכות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי