רייס על סף סיכום במכבי תל אביב, גם משעור יצטרף

טייריס רייס
טייריס רייס | צילום: עדי אבישי

הצהובים קרובים להחזרת הרכז לקדנציה נוספת בקבוצה לאחר שסיכמו את רוב תנאי החוזה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, קפטן הרצליה במו"מ מתקדם ויחתום בימים הקרובים. מקל עשוי להישאר על חשבון אוחיון

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב קרובה להחזיר לשורותיה את טייריס רייס לאחר שהערב (שבת) סוכמו רוב תנאי החוזה בין הצדדים. הרכז האמריקאי ישתכר מיליון דולר לעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, אך קודם לכן על הצדדים להגיע להסכמה עם ברצלונה שמחזיקה בחוזהו ומעוניינת להיפטר ממנו. במכבי מציינים כי העסקה עוד לא סגורה, אך קיימת אופטימיות במועדון לגבי סיכויי המהלך לצאת אל הפועל.


רייס (30, 1.85) אמנם העמיד השנה ממוצעים של 13 נקודות ו-4.9 אסיסטים למשחק ביורוליג, אבל היה חלק מהכישלון הגדול של הקטאלנים שלא העפילו לשמונה האחרונות במפעל וגם הודחו ברבע גמר הפלייאוף בספרד. בעונתו היחידה במכבי היה רייס חלק חשוב בזכיה ביורוליג כשהעמיד ממוצעים של 9.5 נק' ו-3.2 אס', כולל 19.5 נק' ו-4.5 אס' בפיינל פור של המפעל האירופי.




במקביל, וכפי שדווח לראשונה באתר, מכבי תל אביב ממשיכה במגעים עם פורוורד בני הרצליה כארם משעור, שקרוב לסכם את תנאיו בקבוצה. למרות דרישות כספיות גבוהות מצידו, המוערכות בכ-350 אלף דולר לעונה, במכבי העריכו כי משעור יחתום בסופו של דבר בקבוצה וכעת הם קרובים לסיומו של משא ומתן ארוך.


משעור (25, 1.98) רשם העונה קפיצת מדרגה משמעותית כשהעמיד בעונה הסדירה ממוצעים של 14.5 נקודות, 10.3 ריבאונדים (ראשון בליגה), 1.5 חטיפות ו-1.2 אסיסטים. בפלייאוף מול הצהובים הוא רשם ירידה ביכולת ועמד על 11.3 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים לאחר ששב מפציעה בכתף. בסיום העונה נבחר הפורוורד לישראלי המצטיין של הליגה.



משעור. בקרוב בצהוב? (עדי אבישי)


בתוך כך, כפי שפורסם לראשונה באתר, מי שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה לקבוצה מהשרון הוא גיא פניני, ששוחרר היום רשמית מהצהובים לאחר שמונה עונות בקבוצה. במכבי רוצים לשחרר גם את גל מקל אך חוזהו הגבוה, בסך 600 אלף דולר לעונה, מקשה את המהלך והוא עשוי להישאר. מי שייפגע מהסיטואציה הוא יוגב אוחיון, שלא יישאר יחד עם מקל בקבוצה היו והשניים לא יכולים לשחק יחד. במכבי מעריכים את תרומתו של אוחיון והציעו לו חוזה בשכר מופחת (250 אלף דולרים, חצי מחוזהו הנוכחי), אך המגעים מולו הוקפאו לאור הסחבת עם מקל והוא עלול לעזוב.


 

— Sonny Weems (@SonnyWeems13) July 1, 2017


הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי