הלם בבירה: הפועל ירושלים הודיעה על שחרורו של קרטיס ג'רלס

טייריס רייס
טייריס רייס | צילום: עדי אבישי

הגארד האמריקאי בן ה-30 שהעביר ביקורת גלויה על המאמן קציקאריס שילם את המחיר ושוחרר מהמועדון. בהודעה הרשמית לא נמסרה סיבה ורק נכתב: "מודים לג'רלס על תרומתו". טייריס רייס עשוי לקבל פנייה והגיב לכך

(גודל טקסט)

דרמה גדולה בהפועל ירושלים. האדומים הודיעו היום (שישי) על שחרורו של קרטיס ג'רלס שעוזב את המועדון. בקבוצה החליטו להיפרד מהרכז האמריקני לאור מערכת היחסים המתוחה שלו עם המאמן פוטיס קציקאריס והשפעתה השלילית על חדר ההלבשה. בין השניים התגלעו לא מעט חיכוכים לאחרונה כשהשחקן התקשה לקבל את מעמדו החדש בליגה כשחקן שעולה מהספסל והתקשה להשתלב בפילוסופיית המשחק של היווני.


בירושלים לא אהבו את המצב שנוצר בקבוצה, מקצועית וחברתית, וכפי שפורסם בספורט1 החליטו לשנות את הסגל במטרה לזעזע את המערכת. כעת מקווים במועדון שהמסר נקלט כשהם החליטו להעניק גיבוי מלא למאמנם ולהעדיפו על הגארד המוכשר שהוביל אותם בשנה שעברה להישגים. 



ג'רלס (30, 1.85) הגיע בקיץ שעבר לארנה לאחר רזומה מכובד בקבוצות בכירות באירופה והפך במהרה למוציא לפועל העיקרי בקבוצה כשקלע 12.9 נקודות, 3.3 אסיסטים ובפלייאוף שדרג את ממוצעיו ל-15 נק' ו-5 אס'. גם ביורוקאפ הוא נחשב למנהיג של הקבוצה עם 16.8 נקודות, 3.7 אסיסטים ושלושה ריבאונדים בממוצע למשחק. היכולת הזאת סידרה לו בחירה לחמישיית השנה של היורוקאפ, תואר לו זכה גם בליגה לאחר שהצעיד את האדומים לאליפות השנייה בתולדות המועדון.



בעקבות היכולת הטובה, זכה ג'רלס לחיזורים מקבוצות מרחבי היבשת, כולל מילאנו של פיאנג'יאני שהעריך את יכולותיו, אך העדיף בסופו של דבר לחתום על הארכת חוזה בבירה לשנתיים נוספות. אלא היכולת שלו עד כה הייתה מאכזבת כשבשני משחקי הליגה העונה הוא רשם 7.5 נקודות ו-3.5 אסיסטים ופגם כאמור בכימיה המתגבשת כשלא התחבר לשיטת המשחק של קציקאריס.
בקבוצה יחפשו כעת רכז אחר שיחליף את ג'רלס ויצטרכו לפעול במהירות לאור מצבם ביורוקאפ, כשכבר ביום רביעי תגיע לארנה באיירן מינכן החזקה.


קרטיס ג'רלס. אורי אלון בחר בצד של המאמן (עדי אבישי)
קרטיס ג'רלס. אורי אלון בחר בצד של המאמן (עדי אבישי)


אחד השמות שעלו על הפרק לרשת את מקומו של ג'רלס הוא טייריס רייס. אקס מכבי תל אביב כבול עדיין בחוזה לברצלונה בשל ויכוחים על שבירת החוזה ביניהם ומתאמן כעת בקבוצת הבת של הקטאלונים בליגה השנייה בספרד. בבירה מבררים את מעמדו ועשויים לפנות אליו בקרוב. השחקן עצמו הגיב בחשבון הטוויטר: "אם אני חוזר לישראל, זה יהיה רק ליעד אחד. כולם יודעים לאיפה".


If I go back to Israel, it's only one destination that I would be. We know where that is.

— Tyrese Rice (@ReseRice4) October 20, 2017


טייריס רייס. יחזור לישראל? (ברצלונה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי