הפועל תל אביב שחררה את ג'ף אלן

ג'ף אלן
ג'ף אלן | עדי אבישי

האדומים הודיעו לפורוורד/סנטר (30, 2.01) על סיום דרכו בקבוצה: "מאחלים לו הרבה הצלחה בהמשך הקריירה". הסנטר מאט הווארד החלים וישחק מול מכבי אשדוד

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שבת) לג'ף אלן על שחרורו מהקבוצה. האדומים מימשו את אופציית היציאה מחוזהו של הפורוורד/סנטר (30, 2.01) והתירו את החוזה. "אנו מודים לג'ף על הקדנציה השלישית במועדון, ומאחלים לו הרבה הצלחה בהמשך הקריירה".



אלן הגיע הקיץ לקדנציה שלישית בהפועל ת"א, אליה הגיע כבר מהתחלה כברירת מחדל כשחתם על חוזה זמני. במהלך העונה האדומים ניצלו כבר אופציית יציאה מחוזהו אך החתימו אותו שוב על חוזה זמני בן חודש וכעת התקבלה ההחלטה לשחרר אותו באופן סופי על חשבונו של מאט הווארד ששב מפציעה בכף רגלו.




בשמונה משחקים העונה תרם אלן 10.8 נקודות לצד 8.3 ריבאונדים וחסימה במשחק, אך בד בבד הוא סבל מבעיות משמעת במהלך העונה ואף הורחק ממספר משחקים. במשחק האחרון של האדומים הוא שיחק רק 14 דקות לאור משחקו המצוין של טוני גפני שפגע במעמדו. כעת גם מאט הווארד חזר לסגל ובקבוצה החליטו לחתוך את אלן ולהשאיר את הפורוורד-סנטר שסבל מפציעות רבות ולא שיחק עדיין באופן רציף.


בהפועל תל אביב החליטו לרשום את הווארד למשחק הקרוב מול מכבי אשדוד ומצפים כבר לשיתוף הפעולה שלו עם גפני. "הוא יחד עם גפני יכולים להיות ציוות טוב", אומרים בקבוצה. "אנחנו מקוויים לנצח באשדוד כי אנחנו מנסים לייצר איזושהי יציבות. זה משחק שהוא צומת דרכים עבורנו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי